چهارشنبه 29 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متکی: به اوباما بايد فرصت داد، فارس

خبرگزاری فارس: وزير امور خارجه در واکنش به تاکيد مشاور باراک اوباما بر تعامل مستقيم با کشورمان گفت: حرف‌های آمريکايی‌ها مورد توجه ماست، اما منتظر حرف‌ها و مواضع آنها بعد از ۲۱ ژانويه هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منوچهر متکی وزير امور خارجه که در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفتگو می‌کرد، در خصوص سياست آمريکايی‌ها در تعامل با ايران بعد از روی کار‌آمدن دولت اوباما اظهار داشت: بايد صبر کرد و مقداری با بررسی بيشتر عمل کرد.
وی افزود: هنگامی که خود اوباما (برای بررسی تعامل با ايران) فرصت خواسته، بايد به او فرصت داده شود.
وزير امور خارجه در خصوص تاکيد مشاور رئيس جمهور منتخب آمريکا در امور خاورميانه بر تعامل مستقيم با کشورمان اظهار داشت: به حرف‌های آمريکايی‌ها توجه داريم، اما منتظريم ببينيم آنها بعد از ۲۱ ژانويه چه حرفی می‌زنند.
متکی در پايان اين گفتگو از درخواست آمريکايی‌ها برای بازگشايی دفتر حافظ منافع ايالت متحده در کشورمان نيز اظهار بی‌اطلاعی کرد.





















Copyright: gooya.com 2016