جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسنی، امام جمعه اروميه: نظام اسلامی به رهبری امام خامنه ای صد درصد وصل به حکومت امام زمان است، ايرنا

- از رئيس جمهوری بسيجی به خاطر اجرای عدالت در جامعه سپاسگزاريم

اروميه - نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان غربی گفت : از رييس جمهوری اسلامی ايران که شعار و برنامه خود را عدل و عدالت قرار داده است ، سپاسگزاری می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسنی در خطبه های نماز جمعه اين هفته اروميه که در آموزشگاه مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروميه برگزار شد ، افزود : دکتر محمود احمدی نژاد ، رييس جمهوری بسيجی ما عدالت را در جامعه اجرا می کند.
وی تاکيد کرد : امروز نظام اسلامی ايران به رهبری امام خامنه ای صد درصد وصل به حکومت امام زمان (عج ) است و ما به اين حکومت افتخار می کينم .
امام جمعه اروميه همچنين گفت : شش هزار حديث معتبر در خصوص امام زمان (عج ) تا کنون نقل شده است که در اين ميان ۴۰۰ حديث مربوط به برادران اهل سنت است.
وی افزود : انديشه ولايت مطلقه فقيه در جامعه اسلامی ما امروز شکل گرفته است و آمريکا و ساير دشمنان امت اسلامی نمی توانند به هيچ وجه انديشه ولايت فقيه را از مردم مسلمان ايران و مسلمانان جهان بگيرند.
امام جمعه اروميه اظهار داشت : دشمن از ملت مسلمان ايران زخم خورده است و به فکر مقابله با ملت ايران است و بايد هميشه با آگاهی کامل برای برخورد با دشمنان آماده باشيم .
وی گفت : دشمنان اسلام بزرگترين ضربه را از نمازهای جمعه خورده اند و اميت اسلامی بايد با حضور منسجم تر در صفوف نماز جمعه توطئه دشمنان از خنثی کنند.





















Copyright: gooya.com 2016