دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده آيت الله بروجردی و تائيد خبر تبعيد وی به يزد، مجموعه فعالان حقوق بشر

روز گذشته مورخه ۳ آذرماه پس از ضرب و شتم و انتقال آيت الله بروجردی به نقطه ای نامعلوم و بی نتيجه ماندن پيگيريهای خانواده ايشان از مسئولان زندان ، نهايتاً خانواده نگران آيت الله بروجردی در مقابل دادگاه ويژه روحانيت بعنوان مسئول مستقيم پرونده آقای بروجردی اقدام به تجمع و اعتراض نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تجمع پس از پيگيری سرنوشت آيت الله بروجردی توسط رياست دادگاه ويژه روحانيت پايان يافت ، مسئول مذکور طی تماس با زندان يزد خبر حضور ايشان را در آن زندان به خانواده آقای بروجردی دادند و همچنين وعده تماس ايشان در اسرع وقت با خانواده.
پيرو گفتگوهای صورت گرفته آيت الله بروجردی از زندان مذکور با خانواده خود تماس گرفت و عنوان نمود بعلت بسته بودن چشمانش نميداند به کجا منتقل گرديده است اما مسئولين مربوطه عنوان می نمايند که اينجا زندان يزد می باشد. نامبرده همچنين با اشاره به ضرب و شتم خود از تشديد ناراحتی کليوی خود بعلت رفتار غير انسانی مسئولان در زمان انتقال و ورود به زندان يزد خبر داد.





















Copyright: gooya.com 2016