دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان های جبهه ملی در خارج از کشور: پيام به هواداران بازگشت به ديکتاتوری آريامهری با موازين جبهه ملی ايران مغاير است!

اخيراُ پيام شادباشی بنام "شورای جبهه ملی ايران در خارج از کشور" به کنگره "حزب مشروطه ايران" رسيده که از سوی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور نبوده و با مواضع جبهه ملی ايران در تضاد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما ارسال پيام به حزبی که تاکنون، زيرپا گذاشتن حقوق سياسی و مدنی مندرج در قانون اساسی مشروطيت، در دوران پهلوی ها و کودتای ۲۸ مرداد و استقرار حکومت نظامی - پليسی پس از آن را، با روشنی کامل محکوم نکرده است و اضافه برآن در تأئيد دوران به بندکشيدن، شکنجه و اعدام آزاديخواهان اصرار ميورزد، دورانی که ادامه آن به ديکتاتوری مخوف کنونی انجاميد، را نادرست ميدانيم. پيام به حزبی که هنوز مدل حکومت رضاشاهی و محمدرضاشاهی را برای ايران تبليغ ميکند و در يک کلام خواهان بازگشت به استبداد گذشته است، با موازين جبهه ملی ايران که همواره مبارزه با هرگونه ديکتاتوری را در دستور کار خود داشته است، مغاير ميشناسيم.

هيات اجرائی سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش
يازدهم آذرماه ۱۳۸۷ برابر اول دسامبر ۲۰۰۸





















Copyright: gooya.com 2016