جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب و پی گیری خبر خروج لونا شاد از V.O.A، خبرنگاران صلح

«لونا شاد» خبر قطع همکاری با تلویزیون V.O.A و همچنین ازدواج اش با «آرش سبحانی» را تایید کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتشار خبر استعفای شاد، مجری مورد توجه بخش فارسی تلویزیون «صدای آمریکا» در «خبرنگاران صلح»، با بازتاب های مختلفی همراه بود. سکوت شبکه تلویزیونی V.O.A و اینکه هیچ منبع خبری دیگری این گزارش را تایید یا تکذیب نکرد، باعث شک مخاطبان و سوال های بسیاری در روزهای اخیر شد؛ که البته بخشی از این نظرات مربوط به اطلاعات حاشیه ای گزارش j4p بود. از جمله در سایت «بالاترین» (که لینک مربوط به این خبر بیش از 2هزار کلیک داشته است) اعضای پرتعداد این سایت جدا از شک در اصل خبر، در مورد حضور و مسئولیت داشتن «بهروز صوراسرافیل» در برنامه «شباهنگ» اظهار تعجب و تردید کردند. نکته ای که گرچه هرگز به صورت رسمی اعلام نشده و پیش تر در حد یک شایعهء درگوشی بود، ولی حالا و با اطلاعات تازهء خبرنگاران ما، می توان با قاطعیت دربارهء آن صحبت کرد.

مورد دیگر به ازدواج لونا شاد با آرش سبحانی لیدر گروه موسیقی «کیوسک» برمی گردد. این زوج هنرمند خبر را تایید می کنند، اما به دلیل عدم اعلام آن در رسانه ها و بی توجهی تنظیم کننده خبر به این مسئله، در حقیقت مخاطبان غافلگیر شده و حق داشتند که تردید کنند!

آرش سبحانی در اینباره می گوید: «مدتی است که من و لونا نامزد هستیم و با هم زندگی می کنیم. فعلاً هم در حال تهیه مقدمات ازدواج مان هستیم، که به زودی انجام خواهد شد.»

اما در مورد اصل خبر هم باید گفت از سه شنبه شب دیگر لونا شاد در استودیوی صدای آمریکا حضور نداشته و مجری دیگری اجرای برنامه شباهنگ را برعهده داشته است. این مجری و بازیگر جوان با تایید خبر قطع همکاری اش با V.O.A می گوید: «مشکلاتی با مدیریت و سردبیر تلویزیون داشتم. مدیریت امروز صدای آمریکا با اهدافی که در آغاز کار داشتیم، فاصله گرفته است. همین شد که تصمیم گرفتم دیگر ادامه ندهم.»

شاد گفتگوی بیشتر در اینباره را به روزهای آینده و در اولین فرصت فراغت از کار و امور مربوط به ازدواج اش موکول می کند: «به زودی زود با هم گفتگوی مفصلی خواهیم داشت و به سوالات شما و مخاطبان جواب خواهم داد.»

خبرنگاران صلح پیوند این زوج موفق و مورد توجه را تبریک گفته و به علاقه مندان وعده می دهد که در روزهای آینده مصاحبه مفصلی با لونا شاد در j4p منتشر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016