جمعه 29 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو خبر از وضعيت هانا عبدی و روناک صفازاده‌، تغيير برای برابری

اعلام بی اطلاعی قاضی پرونده‌ی هانا عبدی از تبعيد وی!

دانشجويان مدافع حقوق بشر کردستان: با وجود گذشت ۱۴ ماه از بازداشت دانشجوی زندانی کورد هانا عبدی و ۲ ماه پس از تبعيد وی به‌ زندان رزن همدان ،تلاش های خانواده‌ی وی برای کسب موافقت قاضی پرونده‌ با يک مرخصی ۱۰ روزه‌ به‌ جايی نرسيده‌ است.

چند روز پيش و هنگامی که‌ اعضای خانواده‌ی هانا عبدی جهت انجام امورات اداری به دادگاه انفلاب سنندج مراجعه کردند، قاضی پرونده‌ به‌ بهانه‌ی اينکه‌ از موضوع تبعيد هانا عبدی بی خبر است پرونده را جهت بررسی مجددا به شعبه تجديد نظر ارجاع داده است. ادعای قاضی در عدم اطلاع از موضوع تبعيد موجب شگفت زدگی و همچنين نگرانی خانواده‌ی اين دانشجو شده‌ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هانا عبدی به اتهام اقدام عليه‌ امنيت ملی ۱۸ ماه حبس و تبعيد به زندان رزن همدان محکوم شده است .

عدم موافقت با مداوای روناک صفا زاده‌ برای چهارمين مرتبه‌

دانشجويان مدافع حقوق بشر کردستان:روناک صفا زاده دانشجو و فعال حقوق زنان عضو انجمن زنان آدرمهر و کمپين ۱ مليون امضا،که‌ حدود ۱۵ ماه است به‌ صورت کاملا بلا تکليف در زندان به سر ميبرد به علت شکنجه های جسمی و روحی و شرايط بسيار بد زندان دچار مشکلات عديده‌ ای شده‌ است که‌ نيازمند مداوای فوری در خارج از زندان است.با آنکه‌ بارها لزوم مداوای روناک صفا زاده‌ اين امر از طرف خانواده‌ و وکيل وی پيگيری شده‌ است اما اين امر از جانب مسئولان زندان و دادگاه سنندج مورد بی توجهی قرار گرفته است.

گفتنی است که‌ ناراحتی های جسمی روناک که‌ به‌ دليل عفونت شديد در ناحيه‌ی گوش و دندان ايجاد گرديده‌ بدتر از قبل شده‌ است ،با اين حال و پيگيری های مکرر خانواده ی وی اين چهارمين بار است که مجوز ويزيت پزشک روناک لغو و به تعويق می افتد.





















Copyright: gooya.com 2016