سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۳۱ تن از نمايندگان مجلس داوطلب اعزام به غزه شدند، ايرنا

"محمود احمدی" عضو کميته دفاع از حقوق مردم فلسطين از ثبت نام ۲۳۱ تن از نمايندگان برای اعزام به غزه خبر داد.

وی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ايرنا افزود: فهرست اسامی اين نمايندگان در اختيار مسوولان لبنانی قرار می‌گيرد تا در صورتی که زمينه برای اعزام گروه‌های داوطلب به غزه فراهم شد، نسبت به اعزام آنان اقدام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی خاطر نشان کرد که لبنان يک کشتی برای اعزام نمايندگان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به غزه و يک کشتی برای اعزام نمايندگان رسانه های خبری سراسر جهان تدارک ديده است.

گزارش ايرنا از آنکارا نيز حاکی از آن است که ۱۳۶ تن از نمايندگان مجلس ترکيه در اعتراض به جنايات رژِيم صهيونيستی در غزه به طور جمعی از گروه دوستی پارلمانی ترکيه و اسرائيل استعفا کردند.
خانم " نورسونا ممجان " رييس گروه دوستی پارلمانی ترکيه و اسرائيل روز سه شنبه با اعلام اين مطلب افزود : نمايندگان مجلس ترکيه خواهان توقف فوری حملات اسرائيل به غزه شدند.
وی که در پايان نشست نمايندگان مجلس در يک کنفرانس خبری شرکت کرده بود ، اضافه کرد : فجايع در غزه موجب تاسف شديد است و حملات اسرائيل به غزه را محکوم می کنيم .
خانم " ممجان " گفت : هيچ ادعايی نمی تواند تهاجم اسرائيل به غيرنظاميان ، زنان و کودکان در غزه را توجيه کند.
نزديک به ۳۰۰ نفر از نمايندگان مجلس ترکيه در گروه دوستی پارلمانی ترکيه و اسرائيل عضويت دارند.
پيش از اين " کوکسال توپتان " رييس مجلس ملی ترکيه نيز اقدامات ددمنشانه رژيم صهيونيستی در غزه را محکوم کرده و خواستار توقف فوری حملات اسرائيل به غزه شده بود.





















Copyright: gooya.com 2016