جمعه 27 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خالد مشعل: شروط حماس تغييرناپذير است، مهر

رئيس دفتر سياسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطين (حماس) بار ديگر شروط چهارگانه مقاومت برای پذيرش آتش بس با رژيم صهيونيستی را مورد تاکيد قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه،"خالد مشعل" شب گذشته بر ضرورت توقف تجاوزگری رژيم صهيونيستی و عقب نشينی فوری اين رژيم از نوارغزه، پايان محاصره و بازگشايی گذرگاهها تاکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت : می خواهند شکست را بر ما تحميل کنند و مقاومت را درهم بشکنند؛ ما هرگز هيچ راه حلی را بدون حل مسئله بازگشت آوارگان فلسطينی و بيت المقدس به عنوان پايتخت کشور مستقل فلسطينی نخواهيم پذيرفت.

رئيس دفتر سياسی حماس با اشاره به شکست ارتش رژيم صهيونيستی در پيشروی زمينی و تحميل شروط سياسی خود بر مقاومت تاکيد کرد : خسارتهای نظامی مقاومت کمتر از خسارتهای رژيم صهيونيستی است؛ ما نگران نيستيم.

مشعل خواستار روز خشم جديد در روز جمعه(امروز) در اعتراض به تجاوزات مستمر ارتش رژيم صهيونيستی به غزه شد.

وی افزود : غزه امروز تاريخی خواهد ساخت که ماقبل غزه را متفاوت از ما بعد غزه خواهيد ديد.

اين در حالی است که صلاح البردويل از مسئولان جنبش حماس چهارشنبه در قاهره اعلام کرد حماس خواستار تعديل کليات طرح مصر نشده است، اما ديدگاه مفصلی درباره آتش بس ارائه کرده است.





















Copyright: gooya.com 2016