پنجشنبه 3 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت نيروهای امنيتی از برگزاری مراسم چهاردهمين سالگرد درگذشت مهدی بازرگان، با مردم

مراسم چهاردهمين سالگرد مهندس مهدی بازرگان اولين نخست وزير پس از انقلاب به دليل ممانعت نيروهای امنيتی برگزار نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم چهاردهمين سالگرد وفات اولين نخست وزير ايران که دولت او در قبل از فروپاشی نظام شاهنشاهی ايران به دستور رهبر فقيد انقلاب آيت الله خمينی تشکيل شده بود در حالی برگزار نشد که نيروهای امنيتی امروز با تماسی تلفنی از ممانعت در برگزاری اين مراسم خبر داده اند .
اکنون نيروهای امنيتی در ورودی های حسينه ارشاد که قرار بود ميزبان مراسم چهاردهمين سالگرد در گذشت مهندس بازرگان باشد حضور دارند و مشغول متفرق کردن مردمی که طبق هماهنگی ها و اطلاعيه های ستاد برگزاری مراسم به انجا امده اند می باشد .
شايان ذکر است که در طول رياست جمهوری دولت محمود احمدی نژاد نيروهای دگر انديش موفق به برگزاری هيچ يک از مراسم های خود که در سال های قبل از آن به روال عادی برگزار می شد نشده اند .
طبق اطلاعيه ستاد برگزاری ، اين مراسم قرار بود امروز پنجنشنبه ۳ بهمن ماه ۱۳۸۷ از ساعت ۲.۳۰ بعدازظهر در حسينيه ارشاد برگزار شود.

منبع : با مردم

***

خبرگزاری فارس:
مراسم سالگرد بازرگان به دلايل نامعلومی برگزار نشد

مراسم سالگرد بازرگان که قرار بود در حسينيه ارشاد برگزار شود، لغو شد.
به گزارش فارس، مراسم سالگرد گراميداشت بازرگان که به مناسبت سوم بهمن قرار بود از سوی نهضت آزادی در حسينيه ارشاد برگزار شود به دلايل نامعلومی لغو شد.

برگزارکنندگان اين مراسم با نصب پارچه‌ای در مقابل حسينيه ارشاد عدم برگزاری اين مراسم و موکول شدن آن به تاريخ ديگری را اعلام کردند.





















Copyright: gooya.com 2016