شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: خاتمی به زودی نظر رسمی خود را اعلام می‌کند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
معاون رئيس دولت اصلاحات گفت: با توجه به ملاقات امروز آقايان خاتمی و موسوی، احتمال اعلام کانديداتوری آقای خاتمی منتفی نيست.

محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به جلسه صبح امروز آقای خاتمی با مهندس مير حسين موسوی اظهار داشت: اطلاعات من حاکی از آن است که پس از اين ملاقات احتمال کانديداتوری خاتمی در انتخابات رياست جمهوری دهم منتفی نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: احتمال اينکه آقای خاتمی به زودی نظر رسمی خود را مبنی بر کانديداتوری اعلام کند، وجود دارد.
گفتنی است در پی انتشار برخی اخبار که امروز به صورت وسيع در محافل سياسی و رسانه‌ای در خصوص کانديداتوری خاتمی و مير حسين منتشر شده، خبرنگار ايلنا از يکی از نزديکان خاتمی کسب اطلاع کرد که نظر رسمی رئيس دولت اصلاحات همان مطالبی است که در ديدار با مردم ايلام مبنی بر اينکه وی يا مير حسين در انتخابات آينده حضور پيدا خواهند کرد، ‏می‌باشد و انتشار برخی اخبار در خصوص کانديداتوری هر يک از اين بزرگواران صحت ندارد و خاتمی هنوز تصميم قطعی برای حضور يا عدم حضور در انتخابات آينده نگرفته است.
به نظر می‌رسد با توجه به موج برخی شايعات در خصوص کانديداتوری شخصيت‌های مطرح، لزوم اطلاع رسانی به موقع و شفاف از جانب اين افراد، در مقطع فعلی ضرورت مضاعفی دارد.





















Copyright: gooya.com 2016