پنجشنبه 17 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: حرف زدن را ياد بگيريد تا حرف شما را گوش کنيم، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس جمهور با اشاره به پايان دوران زورگويی بر ملت‌های جهان خطاب به قدرت‌های سلطه‌گر گفت: حرف زدن درست را ياد بگيريد و با ‌ادب با ملت‌ها حرف بزنيد تا ملت فرهنگی و صلح‌طلب ايران حرف شما را گوش کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز‌ در جمع تعداد زيادی از خانواده‌های ايثارگر و شاهد استان خراسان رضوی تصريح کرد: برخی کشورها همه جای دنيا پايگاه نظامی ايجاد کرده‌اند و در اين حال با هر پيشرفت ملت‌های آزاده ابراز نگرانی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: نگرانی شما نه از پيشرفت‌ها و‌ تکنولوژی ماست بلکه ريشه ‌در نيت‌ها، فکر سياه و پليد و سلطه‌گرانه خودتان دارد.
رئيس جمهور با بيان اينکه ما درد شما را شناخته‌ايم و برايتان نسخه رهايی می‌دهيم، خاطرنشان کرد: نصيحت می‌کنيم اخلاق خود را تغيير دهيد و بدانيد که به پايان راه زورگويی و ستم بر ملت‌های جهان رسيده‌ايد.
‌احمدی‌نژاد اظهار داشت: امروز حتی بچه‌های کوچک و خردسال هم به نوع تفکر و اخلاق شما در برخورد با ملت‌های جهان می‌خندند و آنها هم می‌دانند که دوران شما به سر رسيده است.
وی‌ با بيان اينکه راه ملت ايران راه الهی، آرمانی، مردمی و راه عدالت، صلح و برادری و يکتاپرستی در جهان است، تصريح کرد: به فضل الهی ما راه خود را تا انتها و تا پيروزی‌های بزرگ‌تر و پرقدرت‌تر طی می‌کنيم و هيچ کس هم نمی‌تواند ما را متوقف کند.
رئيس جمهور اظهار داشت: ملت ايران اهل منطق و گفتگو‌ست و اگر شما هم منطقی داريد، عرضه کنيد و حرف خود را بزنيد؛ ما به حرف هر کس که در هر جای دنيا حرف حق و درستی را بگويد و برای حل مسائل و مشکلات جهانی پيشنهادی داشته باشد، گوش می‌کنيم و الان استقبال خواهيم کرد.
احمدی نژاد تاکيد کرد: دوران شما زورگويان زمانی به پايان رسيد که امام ما پرچم الله‌اکبر و توحيد را در کشور برافراشت و ملت آزاده ايران نيز يکپارچه به اين دعوت لبيک گفت.
وی خطاب به قدرت‌های بزرگ و سلطه‌گر جهان اظهار داشت: وجود خود را از بدخواهی، دشمنی و بدگويی ملت‌ها پر کرده‌ايد و باز هم ابراز نگرانی می‌کنيد.
رئيس جمهور کشورمان سپس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستی در غزه گفت: جرثومه کثيف به نام اسرائيل را در منطقه ايجاد کرده‌اند و هر کس می‌خواهد پيشرفت کند، می‌گويد ما از امنيت اين جرثومه نگرانيم.
وی افزود: منطق اين آدم‌کشان حرفه‌ای و دزدان بين‌المللی برای جنايت اين است که می‌گويند ما به مردم غزه گفته‌ايم که می‌خواهيم خانه‌تان را بمباران کنيم، آنها خودشان از خانه و کاشانه‌شان بيرون نرفته و تسليم ما نشده‌اند.
احمدی نژاد با بيان اينکه اين منطق منطق جنايت، آدم‌کشی، نسل‌کشی و ظلم و ستم است، اضافه کرد: ۶۰ سال است بر سر مردم مظلوم در سرزمين‌های فلسطين بمب می‌ريزند و کوچک و بزرگ آنها را می‌کشند و آن وقت پشتيبانان آنها از پيشرفت ملت‌ها ابراز نگرانی می‌کنند.
رئيس جمهور تصريح کرد: يک عده آدم اسير نفس اماره و خودخواه و ظالم و زورگو بر مراکز قدرت و ثروت مسلط شده‌اند و هر جا ظلم و ستم و جنگ و خونريزی و کينه‌توزی و نسل‌کشی‌ست جای پای آنها هم ديده می‌شود.
رئيس شورای عالی امنيت ملی در بخش ديگری از سخنان خود مشکلات و جنگ‌های جهان از ابتدای خلقت را معلول وجود مديريت ناصالح دانست و افزود: دعوای اصلی تاريخ بر سر مديريت است و اينکه چه کسی بايد مدير باشد و جامعه جهانی و انسانی را اداره و هدايت کند.
وی ادامه داد: حق حاکميت از آن انسان‌های معصوم، صالح و پيوستگان به آنهاست و تنها مديريت انسان کامل است که می‌تواند سعادت بشری را تامين کند.





















Copyright: gooya.com 2016