سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی‌اژه‌ای: نيروهای امنيتی توطئه بمب گذاری دشمنان را خنثی کردند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اطلاعات به توطئه دشمنان برای برهم زدن حضور گسترده مردم در راهپيمايی امروز اشاره کرد و اظهار داشت: صبح امروز خبر دادند دشمنان قصد داشتند در منطقه‌ای بمبی را منفجر کنند اما با درايت و هوشياری نيروهای امنيتی و اطلاعاتی اين توطئه دشمنان خنثی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام غلامحسين محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم راهپيمايی ۲۲ بهمن در جمع مردم همدان اظهار داشت: مردم ايران اسلامی با گوش دادن به ندای حق و پيروی از رهبر کبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی (ره) شوری‌ آفريدند که امروز کشور ما از لحاظ داشتن استقلال و آزادی در جهان حرف اول را می‌زند.
وی تصريح کرد: مردم با صبر و استقامت خود جواب همه دشمنان را داده و پوزه آنها را به خاک ماليدند.
محسنی‌اژه‌ای خطاب به مردم ايران گفت: استقلالی که شما امروز کسب کرده‌ايد، در دنيا بی‌نظير است، چرا که همين امروز بسياری از کشورهای اروپايی برای تصميم‌گيری از آمريکا و آمريکا نيز از اروپا برای تصميم‌گيری کمک می‌گيرد اما شما ملت ايران به استقلالی دست يافته‌ايد که برای کارهايتان خود تصميم گرفته و عمل می‌کنيد.
وزير اطلاعات با اشاره به ورود ايران به باشگاه فضايی گفت: کشورهای غربی به کشور ديگری اجازه دستيابی به هر رشته از علوم را نمی‌دهند و ورود ايران به باشگاه فضايی به اين دليل است که ملت ما خود تصميم گرفتند.
وی يادآور شد: ايران به آزادی دست يافته است و مردم هر قيد و بند دست و پاگيری که بخواهد جلوی رسيدن به اين آزادی، سعادت و کمال را بگيرد، از جلوی راه برمی‌دارد.
محسنی‌اژه‌ای با اشاره به صدور قطعنامه‌های عليه ايران گفت: اين قطعنامه‌ها برای منزوی کردن ايران اسلامی بود که آنها علاوه بر اين قطعنامه‌ها از طريق شبکه‌های تلويزيونی و راديويی عليه آرمان‌های ملت ايران تبليغ می‌کردند اما امروز مشاهده می‌کنيم که نه تنها ايران منزوی نشده است بلکه در بسياری از علوم رتبه‌های برتر جهان را کسب کرده است.
وی تصريح کرد: کشور با مهندسان‌ فناوری هسته‌ای با تمام توان‌ و علوم بومی توانست به موفقيت دست ‌يابد.
وزير اطلاعات همچنين به توطئه دشمنان برای برهم زدن حضور گسترده مردم در راهپيمايی امروز اشاره کرد و اظهار داشت: صبح امروز خبر دادند که دشمنان قصد داشتند که در منطقه‌ای بمبی را منفجر کنند اما با درايت و هوشياری نيروهای امنيتی و اطلاعاتی اين توطئه دشمنان خنثی شد.
وی گفت: هم‌اکنون ايران از امنيت بسيار بالايی برخوردار است و مردم بسيار راحت و آزاد زندگی می‌کنند، در صورتی که در کشورهای همسايه ايران از جمله عراق و افغانستان ناامنی موج می‌زند.
وزير اطلاعات حماسه ۲۲ بهمن را يوم‌الله بيان کرد و گفت: اين روز يادآور بسياری از مسائلی‌ست که برای ملت ايران مطرح بوده‌ و اين ايام فرصتی‌ست که يک‌ بار ديگر آنچه را که در طول ۳۰ سال گذشته بر مردم ايران از ناحيه دشمنان اسلام گذشته بود، مرور کنيم.
وی خاطر‌نشان کرد: ۲۲ بهمن سال ۵۷ روزی بود که دريای خروشان ملت ايران به ندای امام خمينی (ره) لبيک گفته و مقابل رژيم ستم‌شاهی ايستادگی کردند و امروز به استقلال و آزادی دست‌يافتند.





















Copyright: gooya.com 2016