شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعلی بودن مدرک دکترای رحيمی، معاون پارلمانی احمدی نژاد، از سوی وزير علوم تائيد شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه سوالم درباره بررسی مدرک تحصيلی محمدرضا رحيمی، معاون پارلمانی رياست‌‏جمهوری فردا در کميسيون آموزش و تحقيقات بررسی خواهد شد،گفت: در صورتی که کميسيون آموزش و تحقيقات به وارد بودن سوال بنده از وزير علوم و تحقيقات در مورد جعلی بودن مدرک دکترای معاون پارلمانی احمدی نژاد رای دهد، سوالم به عنوان يک سوال ملی در نوبت بررسی مجلس قرار می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عوض حيدرپور، نماينده شهررضا در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار" ايلنا"، در تشريح سوالش از وزير علوم و تحقيقات درباره بررسی مدرک تحصيلی معاون پارلمانی احمدی‌‏نژاد ادامه داد: بنده بنا به دلايلی به صحت مدرک دکترای آقای رحيمی ايراد و شک داشتم به همين منظور در قالب سوالی از وزير علوم و تحقيقات خواستار بررسی اين امر شده‌ام.
وی افزود: در گفت‌وگويی که بنده با وزيرعلوم داشتم،وی تاکيد کرد که طبق گزارش عبدالله جاسبی رئيس دانشگاه آزادمدرک دکتری حقوقی آقای رحيمی جعلی است و هيچ پايه و مبنای علمی ندارد.
حيدر پور با تاکيد بر اينکه بنده به مدرک فوق ليسانس وی نيز مشکوک هستم،تصريح کرد: پس از گزارش وزير علوم درباره مدرک معاون پارلمانی رئيس‌‏جمهوری و رای کميسيون به وارد بودن سوالم، اين سوال به عنوان يک سوال ملی در دستور کار مجلس قرار گرفت.
وی افزود: استفاده و جعل عناوين علمی برای ارتقاء سمت از سوی برخی افراد، فريب دادن مردم و مسوولان است و مجلس و دولت بايد با اين فريبکاری‌ها برخورد جدی کنند.
حيدرپور گفت: متاسفانه رحيمی با جعل مدرک دکترايش چندين سال عضو هيات علمی دانشگاه آزاد بوده و با اين مدرک در سمت‌هايی چون رئيس ديوان محاسبات و استاندار کردستان حضور يافته است.





















Copyright: gooya.com 2016