جمعه 2 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال کنار گذاشتن ۵۰ نفر از خبرنگاران فعلی روزنامه خورشيد، فردا

به نظر می رسد بحث عمده در خصوص وضعيت فعلی و تغيير و تحولات آتی مربوط به روزنامه بوده است. قرار است قرارداد حدود ۵۰ نفر از خبرنگاران فعلی روزنامه برای سال آينده تمديد نشود و روزنامه نيز در ۱۶ صفحه منتشر شود.
روز چهارشنبه جلسه ای در ساختمان روزنامه خورشيد با حضور مدير عامل سازمان تامين اجتماعی برگزار شده که به نظر می رسد تاييد کننده خبرهای مربوط به تغيير و تحولات آينده اين روزنامه دولتی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شنيده های خبرنگار«فردا» حاکی است که حسين علی ضيايی مدير عامل فعلی سازمان تامين اجتماعی روز چهار شنبه با مديران و مسئولان روزنامه خورشيد جلسه ای داشته است. هر چند از جزئيات و نتيجه جلسه مذکور خبری منتشر نشده، اما به نظر می رسد بحث عمده در خصوص وضعيت فعلی و تغيير و تحولات آتی مربوط به روزنامه بوده است.

پيش از اين برخی منابع خبر داده بودند که ذبيحی با مدرک دکترای مکانيک و از مشاوران و نزديکان احمدی نژاد قرار است به زودی جايگزين ضيايی( مدير عامل سازمان تامين اجتماعی) شود.

بر همين اساس شنيده شده که قرار است قرارداد حدود ۵۰ نفر از خبرنگاران فعلی روزنامه برای سال آينده تمديد نشود و روزنامه نيز در ۱۶ صفحه منتشر شود.

پيش از اين جهان نوشته بود: اين روزنامه که با بودجه سازمان تامين اجتماعی اداره شده و تا کنون تغييرات خرد و کلان بسياری را در مديريت و تحريريه خود تجربه کرده است اين بار و با نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوری دهم قرار است با مديريتی فراتر از اراده سازمان تامين اجتماعی و اشراف وزارت رفاه اداره شود.





















Copyright: gooya.com 2016