پنجشنبه 8 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد باقرقالیباف، چهارشنبه از حضور قطعی خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم خبر داد، جمهوریت

محمد باقرقالیباف، شهردار تهران،روز چهارشنبه از حضور قطعی خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جمهوریت، یکی از نزدیکان شهردار کنونی تهران با اعلام این خبر افزود:امروز آقای قالیباف،در خلال جلسه ای با مشاوران خود، تصمیم نهایی خود مبنی بر حضوردررقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی را اعلام کرد.
بدین ترتیب در پی حضور احمدی نِژاد و پورمحمدی در کنار جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی کابینه دولت نهم، پازل اصواگرایان با ورود قالیباف به این عرصه ضلع دیگری هم پیدا کرد.

از سوی دیگر در پی انتشار برخی اخبار پیرامون احتمال نامزدی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران درانتخابات ریاست جمهوری دهم و همچنین حضور احمدی نژاد که تا چندی پیش شهرداری تهران را بر عهده داشت یک رقابت سه جانبه میان این سه شهردار یعنی قالیباف ،ا‍‍‍حمدی نژاد و کرباسچی شکل خواهد گرفت.
اگر چه کرباسچی اعلام کرده است که احتمالا به نفع مهدی کروبی کنار خواهد کشید ،اما بعید نیست که در صورت تایید صلاحیت وی و مشاهده اقبال عمومی، شهردار اسبق تهران هم تا خط پایان با سایر نامزدها رقابت کند.





















Copyright: gooya.com 2016