سه شنبه 13 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو تن از اعضای گروه عبدالمالک ريگی در زاهدان اعدام شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دو تن از اعضای گروهک تروريستی عبدالمالک ريگی در زاهدان امروز در زندان اعدام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا ،مسوول روابط عمومی دادگستری استان سيستان و بلوچستان گفت: در راستای مبارزه با بی‌امنيتی در استان محکوميت صلاح‌الدين سيدی و خليل‌الله زارعی به اتهام محاربه و فساد فی‌الارض از طريق هواداری, عضويت و تلاش موثر مالی و نظامی در بحث پيشبرد اهداف گروهک تروريستی عبدالمالک ريگی با هدف مقابله با حکومت جمهوری اسلامی ايران به اعدام محکوم که حکم صادره پس از تاييد از سوی مراجع عالی قضايی امروز در زندان زاهدان اجرا شد.
زاهد شيخی اظهار داشت: تلاش مستمر و پيگيری سربازان گمنام امام زمان و دلاورمردان نيروی انتظامی و عزيزان جان بر کف سپاه در تاريخ ۲۷ خرداد ماه سال جاری گروه ۲۸ نفره شامل عناصر وابسته به گروهک ملحه و شرور عبدالمالک ريگی که قصد اخلال در امنيت جامعه را داشتند با ايجاد درگيری مسلحانه انفجاری و خرابکاری در نقاط مختلف استان در شهرستان ايرانشهر دستگير و پس از برگزاری دادگاه علنی, استماع دفاعيات متهمان و وکلای آنان محکوم به اعدام شدند.
وی ادامه داد: محکومان به اتهام محاربه و فساد فی الارض از طريق انفجار بمب در مسير حرکت خودروی گشت نيروی انتظامی ، حمله به خودروی پليس راه انتظامی در شهرستان ايرانشهر ، مشارکت در ترور نافرجام يکی از برادران اهل سنت ، جمع‌آوری مقادير زيادی سلاح, مهمات آلات و ادوات انفجار ، هواداری عضويت و تلاش موثر در جهت پيشبرد اهداف گروهک تروريستی عبدالمالک به اعدام محکوم شدند.





















Copyright: gooya.com 2016