سه شنبه 27 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار جوانان ستادهای خاتمی با عبدالله نوری، در پی انصراف خاتمی از کانديداتوری، فردا

پس از قطعی شدن انصراف خاتمی از انتخابات، حمايت يا عدم حمايت طرفداران و ستادهای وی از مير حسين موسوی به موضوع مناقشه برانگيزی تبديل شده و به نظر می رسد حداقل طيف های جوان ستادهای خاتمی تمايلی برای حمايت از نخست وزير دوران جنگ ندارند.
اعضای بخش جوانان ستادهای سيد محمد خاتمی شب گذشته با عبدالله نوری ديدار کردند.

به گزارش «فردا» اين ديدار در پی قطعی شدن انصراف سيد محمد خاتمی از کانديداتوری انتخابات رياست جمهوری آينده بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته يکی از اعضای حاضر دراين ديدار،جلسه مذکور جهت مشورت و بحث در خصوص انتخابات و همچنين انصراف سيد محمد خاتمی و وضعيت کانديداتوری آقای نوری و اجماع اصلاح طلبان برگزار شده و دو طرف در باره موارد ياد شده نظرات خود را بيان کرده اند.

عبدالله نوری نيز در اين ديدار جوانان ستادهای خاتمی رابه حفظ آرامش فراخوانده و گفته است که در شرايط حساس فعلی بايد خيلی با درايت حرکت کرد و بخصوص از بد اخلاقی ها و تخريب کانديداهای انتخاباتی و مخصوصا کانديداهای اصلاح طلب پرهيز کرد.

نوری درباره وضعيت کانديداتوری خود در انتخابات نيز همه چيز را به گذشت زمان موکول کرده و گفته است اين موضوع قابل تامل است ولی نبايد با عجله و از روی احساسات تصميم گرفت. بايد صبر کرد چند روزی بگذرد و فضا آرام شود بعد با درايت تصميمی گرفته شود که صلاح اصلاحات در آن باشد.

گفتنی است پس از قطعی شدن انصراف خاتمی از انتخابات، حمايت يا عدم حمايت طرفداران و ستادهای وی از مير حسين موسوی به موضوع مناقشه برانگيزی تبديل شده و به نظر می رسد حداقل طيف های جوان ستادهای خاتمی تمايلی برای حمايت از نخست وزير دوران جنگ ندارند.

بدين ترتيب عبدالله نوری اولين وزير کشوراصلاحات که پيش از اين و در بحبوبه کانديداتوری مهدی کروبی، سيد محمد خاتمی و مير حسين موسوی با نوعی بی مهری اصلاح طلبان مواجه شده بود، بعيد نيست حال به صورت جدی محور رايزنی ها و تحولات اصلاح طلبان قرار گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016