دوشنبه 3 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سکس پنهان مجریان صدا و سیما! آفتاب

نشریه یالثارات الحسین ارگان مطبوعاتی انصار حزب الله در شماره اخیر خود در ستون سیاست به روایت یک همولایتی به تعریف سکس آشکار و سکس پنهان پرداخته است.

یالثارات الحسین فروش فیلم های مستهجن و بی حجابی را از مظاهر سکس آشکار و هر‌ آنچه را که نیروی انتظامی نسبت به آن بی توجه است را از مظاهر این سکس بیان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یالثارات در ادامه در تعریف سکس پنهان، عشوه و غمزه بعضی مجری های خانم صدا و سیما، شوخی و خنده های دو به دوی مجریان مرد و زن صدای جمهوری اسلامی، فرم آرایش زنان بازیگر سیما و سینما و تصاویر نشریات زرد را از مظاهر سکس پنهان بیان کرد.

گفتنی است اگر چه یالثارات الحسین ارگان رسمی مطبوعاتی انصار حزب الله محسوب می شود ولی تاکنون بارها با دادن نسبت های ناروا به برخی مسئولین و نیز به بازیگران و مجریان سینما و تلویزیون سبب ناراحتی آنها را فراهم آورده است. انتشار مطالب خلاف عفت عمومی در هفته نامه ای که ادعای اصولگرایی دارد جای صدها تعجب است.

این وظیفه وزارت ارشاد است که آنها را وادار به رعایت عفت عمومی کند. البته اگر در این رابطه هم یالثارات خودی تلقی نشود.





















Copyright: gooya.com 2016