دوشنبه 31 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل رکسانا صابری: لايحه اعتراضی خود را نسبت به حکم صادره هفته آينده به دادگاه تقديم می‌کنم، ايلنا

به تقاضای پدر رکسانا صابری قرار است شيرين عبادی درکنار عبدالصمد خرمشاهی وکالت صابری را در مرحله تجديد نظر به عهده بگيرد.

ايلنا: وکيل رکسانا صابری گفت: لايحه اعتراضی خود نسبت به حکم رکسانا صابری را هفته آينده به دادگاه تقديم می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به اين پرسش که برخی رسانه‌ها اتهام ابتدايی و علت بازداشت رکسانا صابری را خريد مشروبات الکلی عنوان کرده‌اند‏ آيا اين موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: تا جايی که پرونده را مطالعه و از آن خبر دارم،چنين موضوعی کذب محض است و موکل اين جانب از همان ابتدا به اتهام جاسوسی دستگير شده است.
وکيل رکسانا صابری در مورد مجازات ۸ سال حبس موکول خود گفت: دادگاه بر اساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی اين مجازات را برای موکلم در نظر گرفته است. بنده لايحه اعتراضی خود نسبت به حکم رکسانا صابری را هفته آينده به دادگاه تقديم می‌کنم.
وی در پايان گفت: به تقاضای پدر رکسانا صابری قرار است خانم عبادی در کنار بنده وکالت صابری را در مرحله تجديد نظر به عهده بگيرد.
گفتنی است طبق ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی هرکس يا هر گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو عليه جمهوری اسلامی ايران همکاری نمايد در صورتی که متخاصم شناخته نشود به يک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.





















Copyright: gooya.com 2016