شنبه 5 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: اطمينان دارم با رکسانا صابری بدرفتاری نمی‌شود، ايلنا

رئيس‌جمهوری ايران درباره پرونده رکسانا صابری گفت: «من قاضی نيستم و نمی‌توانم درباره مسايل قضايی، اظهار نظر کنم ولی تاکيد می‌کنم که صابری نيز مانند سايرين حق دفاع از تمامی حقوق خود را دارد.»


ايلنا: رئيس‌جمهوری ايران در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی نيوز» تاکيد کرد که با «رکسانا صابری»، خبرنگار ايرانی‌ـآمريکايی بازداشت شده، بدرفتاری نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ای‌بی‌سی نيوز گزارش داد، «محمود احمدی‌نژاد»، رئيس‌جمهوری ايران در نخستين گفت‌وگوی خود با يک رسانه آمريکايی بعد از روی کار آمدن «باراک اوباما»، رئيس‌جمهوری ايالات متحده، درباره پرونده رکسانا صابری گفت: «من قاضی نيستم و نمی‌توانم درباره مسايل قضايی، اظهارنظر کنم؛ دستگاه قضايی در ايران، نهادی کاملا مستقل است ولی تاکيد می‌کنم که صابری نيز مانند سايرين حق دفاع از تمامی حقوق خود را دارد.»
وی در ادامه افزود که بايد اجازه دهيم مرجع قضايی، روند فعاليت‌های خود را به‌صورت کاملا عادلانه طی کند؛ اطمينان دارم که با صابری بدرفتاری نمی‌شود.
متن کامل مصاحبه اين پايگاه خبری آمريکايی با احمدی‌نژاد، يک‌شنبه منتشر می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016