سه شنبه 8 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور کيفرخواست برای محمد اوليايی فرد، وکيل و فعال حقوق بشر، مجموعه فعالان حقوق بشر

محمد اوليايی فرد، وکيل پايه يک دادگستری و فعال حقوق بشر که به دليل اطلاع رسانی در خصوص وضعيت سه تن از دانشجويان بازداشت شده سابق، متهم به نشراکاذيب و افترا گرديد بود ، در آستانه برگزاری دادگاه قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نامبرده با شکايت مدعی العموم تحت اتهام نشر اکاذيب و افترا در تاريخ ۱۷/۱۲/۸۷ با قرار وثيقه بيست ميليون تومانی، تفهيم اتهام و بازجويی گرديد و در تاريخ ۱۹/۱۲/۸۷ آخرين دفاعيات خود را ارائه نمود. بنابر گزارشات دريافتی کيفرخواست بر عليه ايشان در تاريخ ۲۴ فروردين ماه صادر و به شعبه يک دادياری ويژه امنيت دادگاه انقلاب شهر تهران ارائه گرديده است. اين وکيل دادگستری در انتظار تعيين تاريخ دادرسی پرونده خود می باشد.

آقای اوليايی فرد عنوان ميدارد اتهامات منتسبه فاقد اسناد و ذکر مصداق است و تنها چند گفتگوی رسانه ای ايشان به صورت مبهم مورد اشاره قرار گرفته است.

همچنين لازم به ذکر است دستگاه امنيتی با ارائه گزارشی به کانون وکلای دادگستری خواستار تعقيب انتظامی اين فعال حقوق بشر گرديده است.





















Copyright: gooya.com 2016