چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاسم شعله‌سعدی پس از اعلام کانديداتوری: در صورت تاييد صلاحيت به نفع کسی کنار نمی‌روم، هولوکاست وجود داشت، انتخاب

نماينده مردم شيراز در دوره‌های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوری اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ايلنا،قاسم شعله‌سعدی شعار خود در انتخابات را تغييرات اعلام کرد و با اشاره به نمايندگی جنبشی با عنوان تغييرات در هفت سال پيش، مدعی شد اوباما در انتخابات رياست‌جمهوری آمريکا شعار وی را کپی‌برداری کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شعله‌سعدی خواستار تاييد صلاحيت خويش از سوی شورای نگهبان به عنوان يک رجل سياسی شد و افزود: در صورت تاييد صلاحيت به نفع کسی کنار نمی‌روم.

اين استاد دانشگاه با تاکيد بر اينکه ريشه مشکلات اقتصادی ايران سياسی است از آشتی بين‌المللی و تامين امنيت سرمايه‌گذاری به عنوان دو برنامه مهم خود در انتخابات آينده نام برد.

انتقاد از دولت خاتمی، حضور موسوی پس از دو دهه و تاييد هولوکاست از ديگر محورهای سخنان شعله‌سعدی در هنگام ثبت‌نام بود.

حسن‌ الله‌وردی‌نژاد، دبير کل حزب اسلامی ايران و سيد کاظم خادمی دبير کل حزب مناديان عدالت از ديگر چهره‌های شاخص در دومين روز ثبت‌نام رياست‌جمهوری بودند.





















Copyright: gooya.com 2016