چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی چهار تن از زنان بازداشتی روز کارگر، کميته گزارشگران حقوق بشر

چهار تن از زنان بازداشت شده روز جهانی کارگر، با سپردن قرار کفالت از زندان اوين آزاد شدند. با اين وجود ساير زنان همچنان در بند ۲۴۰ نگهداری می شوند. اين در حالی است که روز گذشته به خانواده ها اعلام شده بود که برای کليه زنان بازداشتی، قرار کفالت صادر شده است.فاطمه اقدامی و شريفه شاه نظری از جمله زنانی هستند که پس از حدود ۱۵ روز از زندان آزاد شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده های بازداشت شدگان، امروز با مراجعه به دادگاه انقلاب، قصد معرفی کفيل و آزادی آنها را داشتند که مسئولان دادگاه اعلام کردند، تنها برای ۴ تن از زنان قرار صادر شده است.

همچنين از وضعيت مردان بازداشت شده نيز کماکان اطلاعی در دست نيست. در اين ميان، برخی از بازداشت شدگان با گذشت حدود دو هفته هنوز هيچ گونه تماسی را با منزل برقرار نکرده اند.

محمد لطفی از جمله کسانی است، که پس از بازداشت در پارک لاله، تاکنون امکان تماس با خانواده خود را بدست نياورده است.

گفتنی است در ميان بازداشت شدگان، شماری از اعضای "کمپين يک ميليون امضا"، فعالان جنبش " لغو کار کودک" و فعالان کارگری حضور دارند.





















Copyright: gooya.com 2016