یکشنبه 27 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخريب مهدی کروبی توسط سايت های حامی ميرحسين موسوی! تريبون

گويا آن ها که به نام ميرحسين موسوی در سايت های حامی وی قلم می زنند بسيار بيش تر از حاميان محمود احمدی ن‍‍ژاد برای تخريب کروبی تعجيل دارند.

به گزارش تريبون، گرچه مهدی کروبی کانديدای اصلاح‌طلبان تنها يک روز پس از مصاحبه مشاور امور جوانان خود با روزنامه وطن امروز که در آن نقدهای تندی را نسبت به حاميان مهندس موسوی روا داشت وی را با قاطعيت از سمت خود برکنار کرد، اما متاسفانه طی روزهای اخير محفل حاميان مهندس موسوی شاهد جريان ديگری بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از يک سو سايت های حامی ميرحسين موسوی کانديدای اصولگرايان اصلاح‌طلب نقدهای تندی را متوجه ياران کروبی کردند و آنها را “غضنفر” ناميدند و از سوی ديگر در اقدامی سازماندهی شده در چهار دانشگاهی که اخيرا کروبی برای بيان ديدگاه های خود حاضر شده بود دست به اخلال در مراسم زدند و عجيب تر آن که هنگامی که شيخ اصلاحات از آن ها خواست تا با اقدامات خود آب به آسياب احمدی ن‍ژاد نريزند رسانه‌های آنان دست پيش گرفتند و در کوچه “مظلوم نمايی” پناه گرفتند.

حاميان ميرحسين موسوی در سايت های جمهوريت، ياری نيوز و فرارو با امکانات مالی و ستادی عظيمی که در اختيار دارند به طور متناوب در روزهای گذشته چهرهای شاخص اصلاح‌طلب و حتی شخصيتی چون دکتر سروش را تنها به علت حمايت از مهدی کروبی مورد شماتت قرار دادند.

به نظر می‌رسد که دوستان ياری نيوز، جمهوريت، فرارو و… از اين که کانديدای مورد حمايت آن ها نتوانسته است موضع محکم و شفافی در خصوص انديشه اصلاحات و روش اصلاح طلبی در کشور اتخاذ کند و البته نتايج نظر سنجی‌های اخير برخلاف پيش بينی‌های آنان حکايت از پيشی گرفتن شيخ اصلاحات به خاطر اتخاذ مواضع پيشرو و قاطع دارد نگران و آشفته خاطر شده اند.

سايت تريبون دوستان ياری و جمهوريت نشين را به پرهيز از افتادن در دام نقشه‌های ستاد احمدی نژاد دعوت می کند ضمن آنکه حق پاسخگويی به اين سخنان “سخيف” را برای خود محفوظ می‌دارد.





















Copyright: gooya.com 2016