چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی انتظامی: پليس از ۸ صبح فردا قاطعانه با تخلفات و تجمعات برخورد می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نيروی انتظامی گفت: از ساعت ۸ صبح فردا با پايان يافتن زمان تبليغات کانديداها تا پايان زمان رأی‌گيری پليس از اجتماعات و تجمعات جلوگيری خواهد کرد و اگر کسانی بخواهند شادی کنند بايد مراکزی را برای خودشان با کسب مجوز قانونی انتخاب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار اسماعيل احمدی مقدم در تشريح اقدامات پليس برای تأمين امنيت انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری، افزود: جلسات متعددی با ستادهای انتخاباتی داشتيم و نکات لازم را به آنها گوشزد کرده‌ايم.پليس تمهيدات لازم برای تأمين امنيت انتخابات پيش بينی کرده است و با اقدامات به موقع و خوب توانستيم امنيت مدرن را به نمايش بگذاريم.
وی اظهار داشت: گستردگی، شور و هيجان و نشاط بالايی که در صحنه انتخابات وجود دارد و تاکنون حواشی قابل قبولی داشتيم و هواداران ستادهای انتخاباتی همکاری و همياری خوبی با پليس داشته و دارند.
فرمانده نيروی انتظامی گفت: معمولاً در نيمه‌های شب راهبندان، ترافيک و بعضی ناهنجاری‌ها در گوشه و کنار داشتيم که بخشی از آن اجتناب ناپذير است و مردم به دستور پليس تمکين می‌کنند.
سردار احمدی مقدم افزود: با اقدامات اتخاذ شده‏، خوشبختانه صحنه انتخابات بسترهای لازم را برای يک رقابت کاملاً سالم فراهم کرده و از طرفی آستانه تحمل مردم نسبت به گذشته افزايش يافته و به سادگی با يکديگر درگير نمی‌شوند.
فرمانده نيروی انتظامی گفت: زمانی که ستاد انتخابات کشور پايان تبليغات کانديداها را اعلام کرد، تبليغات کانديداها و طرفداران آنها ممنوع شده و هرگونه فعاليت انتخاباتی تخلف است و پليس قاطعانه با متخلفان برخورد می‌کند.
سردار احمدی‌مقدم افزود:‌ فضای امنيتی انتخابات بسيار خوب است و پليس يکی از سخت‌ترين مأموريت‌های خودش را تمرين و تجربه می‌کند.
فرمانده نيروی انتظامی گفت: از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه با پايان يافتن زمان تبليغات کانديداها تا پايان زمان رأی‌گيری پليس از اجتماعات و تجمعات جلوگيری خواهد کرد و اگر کسانی بخواهند شادی کنند بايد مراکزی را برای خودشان با کسب مجوز قانونی انتخاب کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016