پنجشنبه 21 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات مهم هاشمی رفسنجانی با رهبر جمهوری اسلامی، آينده نيوز

هاشمی: اين ديدار يکی از ديدارهای کارساز من با رهبر معظم انقلاب بود

ساعاتی پس از انتشار نامه آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، وی با آيت‌الله خامنه‌ای ديدار کرده است.

شب گذشته (سه شنبه شب) و تنها چند ساعت پس از انتشار نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب، وی با آيت‌الله خامنه‌ای ديدار کرده است.

بنابر اظهار يک منبع آگاه پس از اين ديدار، آيت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز خرسندی و رضايت کامل از گفتگوهای انجام شده، اظهار داشت: «اين ديدار يکی از ديدارهای کارساز من با رهبری معظم انقلاب بوده است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است از شب گذشته جريان تخريب هاشمی که اقداماتشان در انتخابات ۴ سال گذشته موجب خشم رهبر انقلاب شده بود، از شب گذشته فعال شده و در قالب مصاحبه با چند دانشجو، نامه‌های منتسب به اساتيد و مصاحبه با برخی نمايندگان تلاش کرد آثار روشنگرانه نامه مذکور را خنثی کند.

به نظر می‌رسد در شرايطی که از ساعت ۸ صبح فردا تبليغ کانديداها ممنوع است، ‌اين جريان قصد دارد بر محور حمله به رئيس مجلس خبرگان رهبری،‌ بر انتخابات ۲۲ خرداد اثرگذاری منفی ايجاد کند.

در همين راستا خبرگزاری فارس که با بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعاليت می‌کند و اخيراً در اقدام عجيبی دست به جعل نامه رسمی بسيج زد، از شب گذشته در قالب حدود ۴۰ مطلب به تخريب آيت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

اين در حالی است که عده‌ای از ائمه جمعه و نمايندگان مجلس خبرگان رهبری، تهمت به آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را محکوم کرده‌اند.

در پی انجام مناظره ميان محمود احمدی‌نژاد و ميرحسين موسوی و برخی از اظهارات خلاف واقع و تهمت‌ها توسط رئيس جمهور به شخصيت‌های نظام، از جمله آيت‌الله هاشمی رفسنجانی جمعی از شخصيت‌ها، ائمه جمعه و نمايندگان مجلس خبرگان رهبری با ارسال پيام‌های جداگانه ضمن حمايت از آيت‌الله هاشمی رفسنجانی، اين تهمت‌ها و خلاف‌گويی‌ها را محکوم کردند.

آيت‌الله سيدعلی محمد دستغيب با ارسال پيامی آورده است: «اتهامات وارده از سوی آقای احمدی‌نژاد به همه خبرگان رهبری و روحانيت است».

آيت‌الله باريک‌بين، امام جمعه قزوين، آيت‌الله حاج محسن گرگانی، نماينده مجلس خبرگان رهبری، آيت‌الله علی اصغر معصومی، نماينده مجلس خبرگان رهبری از خراسان رضوی، عبدالرحمن خدايی، نماينده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بانه و شيخ‌الاسلام نماينده خبرگان رهبری از کردستان و جمعی ديگر از روحانيون با ارسال پيام‌های جداگانه ، ضمن حمايت از رئيس مجلس خبرگان رهبری، اين اقدام را محکوم کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016