یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبر: حمله گارد ضدشورش به کوی دانشگاه تهران، حبس ميرحسين در خانه، دستگيری زيدآبادی و بهزاد نبوی (گزارش ويژه خبرنامه گويا)

بنا بر گزارش های دريافتی نيروهای پليس و گارد ضد شورش با شدت زياد به کوی دانشگاه تهران حمله کرده اند. تعدادی از اعضای جبهه مشارکت بازداشت شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی منابع خبر از بازداشت تعداد نامعلومی از اعضای مرکزيت جبهه مشارکت از جمله محسن ميردامادی دبيرکل اين حزب، زهرا مجردی، محمدرضا خاتمی و همسرش؛ محسن امين زاده، سعيد شريعتی، زهره آغاجری و انتقال آن ها به مکان نامعلومی خبر داده‌اند.

خبر حمله به جبهه مشارکت صد در صد تاييد گرديد و دفتر حزب هم بسته شده است. بر روی در آن نوشته شده "اين مکان تا اطلاع ثانوی تعطيل است".

از سوی ديگر طبق يک خبر موثق بهزاد نبوی در خانه خود دستگير شد و شنيده شده مصطفی تاج زاده و عبدالله رمضان زاده نيز بازداشت شده اند.

به گفته منابع خبری، ميرحسين موسوی مردم را تنها نگذاشته اما توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در خانه خود حبس شده است و هيچ گونه دسترسی به خارج از خانه خود ندارد.

باز هم خبر می رسد احمد زيدآبادی دبيرکل سازمان ادوار تحکيم وحدت در ساعت ۱۰ شب در مقابل منزل خود بازداشت شد.

از شهرستان ها گزارش می شود فضای شهر کرمانشاه امروز به شدت امنيتی است و طرفداران احمدی نژاد در شهر مشغول قدرت نمايی هستند.

گروهی از مردم در محله نوبهار در اعتراض به نتيجه انتخابات تجمع کردند که با برخورد شديد نيروهای انتظامی و طرفداران احمدی نژاد سرکوب شدند.

چند نفر هم دستگير شدند که يکی از آن ها روزنامه نگاری به نام علی محمد اسلام پور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016