جمعه 29 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار کميته حقيقت‌ياب مجلس با هاشمی رفسنجانی، ايلنا

هيات ويژه‌ای که رئيس مجلس برای بررسی اغتشاشات خيابانی اخير تشکيل داده بود و به عنوان کميته حقيقت ياب شهرات يافت، با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی ديدار کرد.


ايلنا: در اين ديدار، در مورد موضوع انتخابات رياست جمهوری دهم و مسائل حاشيه‌ای آن بحث و تبادل نظر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميدرضا کاتوزيان نماينده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين خبر، در پاسخ به اينکه در اين جلسه مشخصاَ‌ به بررسی چه مواردی پرداخته شد و آيا ادعای برخی نامزدها در مورد تقلب و تخلف درانتخابات نيز مورد بررسی قرار گرفت يا نه؟، اظهار داشت: پس از جمع‌بندی اعضای هيات ويژه بررسی‌کننده مسائل اخير، در مورد اينکه چه بخش از مسائل مطرح شده قابل انتشار به شکل علنی است، اظهارنظر خواهيم کرد. اين موارد در قالب گزارشی در جلسات غيرعلنی يا علنی مجلس قرائت خواهد شد و به اطلاع نمايندگان و عموم مجلس خواهد رسيد.
وی با بيان اينکه اعضای اين هيات همچنان مشغول بازديد از مناطق مختلف تهران که مورد هجوم اخلال‌گران و آشوب‌گرها بوده است، هستند؛ ادامه داد: شخصاَ‌ بازديدی از برخی مناطق مسکونی تخريب‌شده در ميدان سرو سعاد‌ت‌آباد داشتم و آقای عباس‌پور رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات نيز از کوی دانشگاه بار ديگر بازديد کردند.
کاتوزيان که ابعاد حمله به کوی دانشگاه تهران در هفته گذشته را فجيع‌تر از حادثه ۱۸ تير سال ۷۸ می‌دانست، تاکيد کرد: اين هيات به دنبال برخورد قانونی با اخلال‌گران حوادث اخير است و در پی شناسايی عوامل خودسر در ايجاد اين اغتشاشات می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016