جمعه 5 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان کنفدراسيون بين المللی سنديکاها به تظاهرات همزمان جهانی برای پشتيبانی از آزادی سنديکاليست های زندانی و همبستگی با مردم ايران

فراخوان برای شرکت در تظاهرات
جمعه ۲۶ ژوئن در بروکسل در برابر سفارت جمهوری اسلامی ايران

هموطنان عزيز

کنفدراسيون بين المللی سنديکاها به عنوان بزرگترين مرکز سنديکايی با ۱۷۰ ميليون عضو در ۱۵۷ کشور جهان، از طريق دبير کل اين تشکل آقای « گی ريدر» برای همبستگی با مبارزات مردم ايران اعلام کرد که " استفاده حکومت ايران از خشونت در برابر تظاهرات و اعتراضات مسالمت آميز و صلح جويانه مردم محکوم است و بايد مسئولينی که از بکار گيری خشونت برای کشتن و زخمی کردن متعرضين استفاده کرده اند در برابر قانون جوابگو باشند. دمکراسی حق مردم ايران است. ما از حاکمان ايران می خواهيم که به اين حق و حقوق که در عرصه بين المللی شناخته شده است، احترام بگذارند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بطور همزمان در تاريخ جمعه ۲۶ ژوئن ساعت يک بعد از ظهر قرار است تظاهراتی در برابر سفارت جمهوری اسلامی ايران در بلژيک، هلند و فرانسه و نيز در چهار گوشه ديگر جهان برای همبستگی با سنديکاليست های مبارز ايرانی چون منصور اسانلو و مددی از سنديکای اتوبوسرانی تهران و... و نيز برای همبستگی با مبارزات مردم ايران برگزار شود.

ما، بعنوان ايرانيان ساکن بلژيک ازهمه هموطنان در بلژيک دعوت می کنيم که در اين حرکت اعتراضی که تنها برای همبستگی و پشتيبانی از آزادی سنديکاليست های زندانی و نيز دفاع از خواستهای مردم کشورمان سازماندهی شده، فعالانه شرکت کنند.

نشانی : بروکسل- مقابل سفارت جمهوری اسلامی ايران
تاريخ : جمعه ۲۰۰۹/۰۶/۲۶
- ساعت ۱۳بعداز ظهر

Avenue Franklin Roosevelt, 15
1050 BXL

ايرانيان ساکن بلژيک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016