پنجشنبه 11 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌رغم وصل پيامک‌ها از شب گذشته؛ MMS و GPRS همچنان قطع است، ايلنا

شبکه سرويس پيام کوتاه بعد از ۲۰ روز قطعی، شب گذشته در حالی وصل شد که هنوز سرويس‌های MMS و GPRS قابل دسترسی نيست.


ايلنا: پس از آنکه کواکبيان، نماينده مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مورد قطعی سرويس پيام‌کوتاه از وزير ارتباطات درخواست جوابگويی کرد، شبکه سرويس پيام کوتاه بعد از ۲۰ روز قطعی، شب گذشته در حالی وصل شد که هنوز سرويس‌های MMS و GPRS قابل دسترسی نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سرويس پيام کوتاه که در تاريخ ۲۱/۳/۸۸ و درست يک روز مانده به انتخابات به صورت کلی در تمام کشور قطع شد، دوشنبه هفته گذشته در شهرستان‌ها برقرار و روز گذشته نيز در استان تهران برقرار شد‏ ولی سرويس‌های MMS و GPRS که همزمان با اين سرويس قطع شده بود، هنوز هم غير قابل دسترس است.
گفتنی است وزير ارتباطات سه شنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش در مورد اپراتور سوم تلفن‌همراه و خصوصی‌سازی مخابرات به کميسيون صنايع مجلس دعوت شده بود که در اين کميسيون هم تذکراتی به وزير ارتباطات در مورد قطعی شبکه پيامک داده شد؛ همچنين که روز گذشته کواکبيان، نماينده مجلس شورای اسلامی خواستار توضيح وزير ارتباطات درمورد قطعی اين شبکه با گذشت ۲۰ روز شد.
براساس اين گزارش‏، هنوز هم ناکامی‌هايی در اين شبکه وجود دارد؛ از جمله قطعی سرويس ۳ شرکت بزرگ SMS CENTER مخابرات (مگفا، رهياب و داده‌پرداز) که اين قطعی‌ها همچنان ادامه دارد.
سه روز پيش خبرگزاری ايلنا از برقراری مجدد سرويس پيام‌کوتاه در پايان هفته جاری خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016