پنجشنبه 18 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانگ الله اکبر و فرياد مرگ بر ديکتاتور مردم تهران در آستانه سالگرد ۱۸ تير، فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران

بنابه گزارشات رسيده از تهران، مردم در آستانۀ سالگرد ۱۸ تير، سرکوب خونين دانشجويان و مردم بر بام های منازل خود حاضر شدند و صدای اعتراض خود را عليه استبداد حاکم سر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم تهران و بخصوص جوانان همانند شب های گذشته از ساعت ۲۲:۰۰ بر بام منازل خود حاضر شدند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور سر دادند. اعتراضات امشب مردم نسبت به شب های گذشته شدت بيشتری داشت. تعداد بيشتری بر بام های خود حاضر شده بودند تا با فريادهای گسترده خود ياد سرکوب خونين دانشجويان و مردم ايران در ۱۸ تير ۱۳۷۸ را گرامی بدارند.

جوانان علاوه بر سر دادن بانگ الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور به همديگر وعدۀ حضور گسترده در گراميداشت ۱۸ تير در مناطق مرکزی شهر تهران که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود را می دادند. اعتراضات امشب تبديل شده بود به اطلاع رسانی و تشويق همديگر برای حضور گسترده در گراميداشت روز ۱۸ تير .

اعتراضات شبانۀ مردم تهران تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه داشت.

فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران، يک بار ديگر سرکوب خونين ۱۸ تير را محکوم می کند و ياد و خاطرۀ جان باختگان آن را گرامی می دارد. برگزاری مراسم گراميداشت اين روز ملی از حقوق اولیۀ مردم ايران می باشد .

فعالين حقوق بشر ودمکراسی در ايران
۱۷ تير ۱۳۸۸ برابر با ۸ ژولای ۲۰۰۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016