جمعه 19 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيان تاجبخش؛ روشنفکر ايرانی بازداشت شد، کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران

۱۹ تيرماه ۱۳۸۸- کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران امروز اعلام کرد که ماموران امنيتی انتظامی، دکتر کيان تاجبخش را در منزل خود در تهران در بعدازظهر روز ۱۸ تيرماه بازداشت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران هنگام بازداشت دکتر تاجبخش هيچ توضيح يا سند قانونی ارائه نکرده و او را به مکان نامعلومی بردند.
کيان تاجبخش نيز به خيل عظيم بازداشت شدگانی پيوست که بيش از ۲۴۰ نفر از فعالان سياسی، روزنامه نگاران، وکلا، مدافعان حقوق بشر، اساتيد و دانشجويان دانشگاه های آن تاکنون شناسايی شده اند. اين افراد بدون هيچ گونه احضاريه ای در منزل خود يا محل کار توسط ماموران ناشناس، بازداشت شده و به مکان های نامعلومی برده شده اند. اين بازداشت شدگان در بازداشت های بدون ارتباط با دنيای خارج بسر می برند و مقامات از ارائه هر گونه خبری در مورد آنها اعم از اتهاماتشان يا شرايط بازداشتشان به خانواده هايشان سر باز می زنند.
کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران نگرانی های عميق خود را در باره سرنوشت اين افراد بازداشت شده که هر روز به تعداد آنها اضافه می شود ابراز کرد. کمپين بين المللی حقوق بشر بر اين بارو است که اين افراد در سلول های انفرادی نگهداری می شوند و احتمالا برای اعترافات جعلی تحت شکنجه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016