سه شنبه 23 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۳ نفر در زاهدان اعدام شدند، اعدام عبدالحميد ريگی به تعويق افتاد، ايلنا

۱۳عضو گروهک شرور و تروريستی ريگی بامداد امروز سه‌شنبه در محوطه زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند.


ايلنا:روابط عمومی دادگستری سيستان و بلوچستان با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد:۱۳عضو گروهک شرور و تروريستی ريگی بامداد امروز سه‌شنبه به دار مجازات آويخته شدند و اعدام عبدالحميد ريگی به چند روز آينده موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا در اين اطلاعيه آمده است: اين افراد در محوطه زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند.
برخی موارد اتهامی اين افراد محاربه و افساد فی الارض از طريق عضويت و همکاری موثر اين اشرار با گروهک تروريستی عبدالمالک، آدم ربايی مسلحانه، بستن راه بر مردم بيگناه در محل تاسوکی و دارزين کرمان و به شهادت رساندن شهدای مظلوم تاسوکی و دارزين اعلام شده است.
" درگيری با ماموران ناجا در نقاط مختلف استان، حمله به پاسگاه‌های مرزی، تخريب و به آتش کشيدن اموال و خودروهای عمومی و خصوصی، تهيه و حمل و نگهداری انواع اسلحه و مهمات و تجهيزات ساخت بمب، ربودن اتباع خارجی با هدف ايجاد رعب و وحشت، تشويش اذهان و اخلال در امنيت عمومی با انگيزه مقابله با نظام از ديگر اتهام‌های اين افراد اعلام شده است".
همچنين شهادت مظلومانه افرادی چون شهيد سرهنگ کاوه، شهيد زاهد شيخی و شهيد رحيم پور و مشارکت در راهبندی و گروگانگيری مسلحانه ۲۲ شهروند عادی در جاده چابهار - نوبنديان از ديگر جنايات اعضای گروهک تروريستی بوده است.
مشخصات اين افراد در اين اطلاعيه به شرح زير اعلام شده است: ۱- منوچهر شه بخش فرزند اکبر ۲- محمدحسن شاهوزهی فرزند محمد ۳- عبدالرزاق رشيدی فرزند حسن ۴- يعقوب گمشادزهی فرزند الک ۵- عبدالباسط شيهکی فرزند قائم ۶- عبدالرزاق رشيدی فرزند حسن ۷- عبدالقياس ديدن نارويی فرزند جمعه خان ۸- عبدالصبور رخشان فرزند عبدالغفور ۹- اسدالله وفايی فرزند جان محمد ۱۰ عبدالخالق ميربلوچ زهی فرزند هيبت ۱۱- طارق آباديان فرزند دادمحمد ۱۲- يحيی ريگی فرزند عبدالواحد و ۱۳- خليل احمد ريگی خالص فرزند عبداللطيف.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016