چهارشنبه 24 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه حمایت ابی از اعتصاب غذای سه روزه اکبر گنجی

حالی درون پرده بسی فتنه می رود تا آن زمان که پرده برافتد چه ها کنند

حوادث ماه های اخیر ایران خیره کننده بوده است. حضور پر شور مردم با رنگ های شاد، همه را به این گمان انداخت که از طریق صندوق های رأی می توان به دولت "نه" گفت و حکومت و سیاست ها را "تغییر" داد. اما غروب 22 خرداد سرنوشت دیگری را رقم زده بود.مردم به خیابان ها آمدند تا با آرامشی که دنیا را تکان داد، با سکوت پر راز و رمز خویش صدای اعتراض شان را به گوش حاکمان ناشنوا برسانند. اما: دریغ، دریغ، دریغ. آن صداها تنها پاسخی که دریافت، گلوله و باتوم و گاز اشگ آور و بازداشت و شکنجه بود. اینک دهها تن از فعلان سیاسی و مدافعان حقوق بشر در شرایطی دشوار در زندان ها اسیر شده اند. باید به داد آنها رسید. می دانم که دل من و شما پیش آنهاست. "ندا" و "منصور" و دهها تن دیگر را به شهادت رساندند. آنها قهرمانان واقعی ایران زمین اند. من نگران جان بازداشت شدگانم.

بدینوسیله ضمن اعلام حمایت از برنامه ی اعتصاب غذای سه روزه ای که اکبر گنجی در برابر مقر سازمان ملل در نیویورک سازمان داده است، از همه ی ایرانیان مقیم آمریکا درخواست می کنم تا با حضور انبوه خود در این تحصن، به یاری زندانیان بشتابند، و برای آزادی آنان کاری انجام دهند. من هم به عنوان یک ایرانی که قلب اش با ایران و ایرانیان است،در سومین روز اعتصاب غذا(2 مرداد، 24 جولای) شرکت می کنم تا همراه شما صدای اعتراض مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم. باید دستها را در دست یکدیگر گذارد و در برابر ظلمت و تاریکی ایستاد.

ابراهیم حامدی( ابی)



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016