شنبه 3 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت وزير اطلاعات با پخش اعترافات بازداشت شدگان، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت که وزير اطلاعات در ديدار هيات رئيسه و روسای کميته‌های تخصصی اين کميسيون مخالفت خود را با پخش اعترافات بازداشت‌شدگان اخير را اعلام کرد.

علاءالدين بروجردی نماينده بروجرد و رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ديدار هفته گذشته کميته منتخب کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با وزير اطلاعات، خانم الهيان از نمايندگان عضو کميسيون موضوع پخش اعترافات بازداشت‌شدگان حوادث اخير را مطرح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: نظر آقای محسنی اژه ای نسبت به اين موضوع با توجه به ضرورت سير قانونی پخش اعترافات و غير عملی بودن اين کار منفی بود که به صراحت در اين ديدار اعلام شد.
به گفته رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس هشتم، هيات رئيسه و روسای کميته‌های تخصصی اين کميسيون که در طول يک ماه گذشته برای بررسی حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوری دهم با مسئولان مختلف و چهره‌های موثر نظام ملاقات‌هايی داشته اند، در ديدار با وزير اطلاعات درخواستی در زمينه پخش اعترافات به عنوان نظر جمع بندی شده کميسيون ارائه نکرده است.
علاءالدين بروجردی بر همين اساس در پايان آنچه را که تحت عنوان پخش اعترافات بازداشت‌شدگان اخير به درخواست کميته منتخب کميسيون امنيت ملی مجلس و موافقت وزير اطلاعات با اين مساله در برخی رسانه‌ها منتشر شد، قويا تکذيب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016