جمعه 16 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئیات کشف کتاب‌های "منافقین" از ستاد مهندس موسوی، آینده

در حالی‌که سردار رادان، جانشین نیروی انتظامی در اظهارات اخیر خود از کشف کتاب‌های منافقین از ستاد یکی از کاندیداها خبر داده است، خبرنگار «آینده» به جزئیات این خبر دست یافته است.

روز یکشنبه رادان، جانشين فرماندهي انتظامي کشور گفته بود: در بازرسي از برخي ستادهاي انتخاباتي به مسايلي برخورديم که انسان شرمش مي آيد مطرح کند. وي کشف کتابهاي منافقين و کمونيستها و نيز کتابهايي که جنگ مسلحانه و براندازي مسلحانه را آموزش مي داد و ايجاد استوديوي خبري در برخي از سايتها را از جمله اين مسايل بيان کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر این جزئیات، در حمله صورت گرفته به ساختمان روزنامه کلمه سبز واقع در جنوب شرقی میدان هفتم تیر که در روز اول تیر ماه گذشته رخ داد، علاوه بر دستگیری حدود 25 تن از کارکنان و حاضران در ساختمان روزنامه مذکور، کلیه اسناد، مدارک، تجهیزات و کتاب‌های موجود در این ساختمان نیز توقیف شد.

گفته می‌شود در طبقه چهارم ساختمان مذکور که تا اردیبهشت ماه دفتر مؤسسه نشر آثار شهید بهشتی بوده و هنوز بخشی از اسناد و مدارک این مؤسسه هم در آنجا قرار داشته است، تعدادی از کتاب‌های چاپ سازمان مجاهدین خلق (منافقین) یافت گردیده است.

پیگیری‌های خبرنگار «آینده» حاکی از آن است که این کتاب‌ها به همراه مقدار زیاد دیگری از اسناد و کتب متعلق به رژیم پهلوی و گروه‌های منحرف اوایل انقلاب، متعلق به کتابخانه شخصی شهید آیت‌ا... دکتر بهشتی بوده است که در این مکان نگهداری می‌شده است.

شهید بهشتی که در انفجار هفتم تیر سال 1360 در مقر حزب جمهوری اسلامی به همراه 72 تن از یاران خود توسط منافقین و در انتقام از عزل بنی‌صدر توسط امام خمینی(ره) به شهادت رسید، از بزرگترین نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی بوده که با نقد مواضع فکری و عملکرد گروه‌های منحرف، نقش برجسته‌ای در روشن کردن انحرافات آنان ایفا کرد و با تجزیه و تحلیل و بررسی آثار این گروه‌ها به افشای تناقض و اشکالات فکری آنان می‌پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016