شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد و فشار بر دختران ابطحی افزايش يافت، موج سبز آزادی

اخبار رسيده به «موج سبز آزادی» حاکی از آن است که دخترهای محمدعلی ابطحی توسط بازجويان و نيروهای امنيتی به خاطر افشاگری‌هايی که اخيرا در مورد وضعيت جسمی و روحی پدر دربندش کرده بود، تحت فشار قرار دارند.


يک منبع موثق اطلاع داد که دختر بزرگ ابطحی به دليل ذکر اين نکته در پايگاه‌های اطلاع‌رسانی مختلف، که به پدرش قرص‌های آرام‌بخش قوی می‌دهند تا او را از حال عادی خارج کنند، توسط نيروهای امنيتی به شدت تهديد شده است و از او خواسته‌اند تا اين مطالب را در اسرع وقت انکار کند و گفته‌اند که در غير اين صورت، پدرش تحت فشار بيشتری قرار خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين فخرالسادات محتشمی‌پور در وبلاگ شخصی خود تحت فشار بودن همسر و فرزندان ابطحی را تاييد کرد و نوشت: خانواده ابطحی با حضور يک بازجوی بی‌ادب و خشن که مدام همسر و فرزندان ابطحی را در مقابل وی تحقير می‌کرد با عزيز دربندشان در اوين شام خوردند. شامی که بيشتر به شام نفرت و حسرت شبيه بود. او همچنين از تهديد دختر نوجوان ابطی از سوی بازجوی وی برای جلوگيری از تحرکات رسانه‌ای خانواده به نفع پدرش خبر داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016