دوشنبه 26 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حق شناس، مدير مسئول روزنامه اعتماد ملی: اعتماد ملی فردا سه شنبه منتشر می شود، ايرنا

مدير مسئول روزنامه اعتماد ملی گفت:با توجه به اعلام نظر دادستان تهران ، روزنامه اعتماد ملی فردا سه شنبه منتشر می شود.

"محمد جواد حق شناس" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ايرنا افزود: شب گذشته نمايندگان دادستانی تهران با حضور در دفتر و چاپخانه روزنامه اعتماد ملی،‌اعلام کردند شماره روز دوشنبه روزنامه نبايد منتشر شود.حدود ساعت ۱۱و ۳۰دقيقه شب گذشته نمايندگان دادستانی تهران به دفتر روزنامه مراجعه و اعلام کردند می خواهند روزنامه فردا را پيش از چاپ ببينند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: با توجه به اينکه روزنامه برای انتشار به چاپخانه رفته بود موضوع به نمايندگان دادستانی اعلام و آنها بر همين اساس به چاپخانه روزنامه مراجعه کردند.
وی گفت: حدود ساعت ۱ و ۴۵دقيقه بامداد ناظر چاپ تلفنی به من اعلام کرد که نمايندگان دادستانی خواستار ديدن فيلم، زينک و نسخه های چاپ شده روزنامه هستند که اين خواسته آنان انجام شد.
حق شناس افزود: نمايندگان دادستانی پس از آن اعلام کردند که شماره روز دوشنبه قابل چاپ و انتشار نيست ،‌ ما اعلام کرديم حاضريم براساس قوانين و مقررات موجود در صورت مغايرت با قانون موارد و مطالب مندرج مغاير با قانون را اصلاح کنيم.
وی با بيان اينکه نمايندگان دادستانی گفتند امکان و موقعيت اين کار وجود ندارد،‌ اظهار داشتند که حداقل امکان چاپ شماره روز دوشنبه اعتماد ملی مقدور نيست و برهمين اساس روزنامه امروز توزيع نشد.
وی گفت: برهمين اساس شماره روز دوشنبه روزنامه اعتماد ملی براساس خواست و نظر دادستانی تهران توقيف موقت شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ايرنا،‌ اين درحالی است که "سعيد مرتضوی" دادستان تهران صبح امروز در گفت وگو با يکی از خبرگزاری های داخلی ضمن تکذيب خبر توقيف روزنامه اعتماد ملی اعلام کرده است: علت عدم توزيع اين روزنامه در روز دوشنبه وجود مشکلات چاپخانه بوده و اين روزنامه توقيف نشده است.
حق شناس در اين خصوص نيز گفت: صحبت های آقای مرتضوی اتفاق خوبی است و ما از آن استقبال می کنيم و براين اساس روزنامه از فردا مانند گذشته منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016