چهارشنبه 28 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به شيوا نظرآهاری اجازه ملاقات داده شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

شيوا نظرآهاری، فعال حقوق بشر، بعد از گذشت بيش از دو ماه با مادر خود ديدار کرد.

در اين ديدار که با حضور بازجوی وی انجام شد نظرآهاری گفته است که بازجويی از او همچنان ادامه دارد. شهرزاد کريمان، مادر شيوا وضعيت جسمانی او را مناسب گزارش کرده و همچنين از روحيه مقاوم و خوب وی خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريمان می گويد: "يک شنبه، حوالی غروب، شيوا تماس گرفت که فردا می توانی برای ملاقات بيايی. ابتدا تعجب کردم چون در آخرين تماس تلفنی گفته بود برای ملاقات به زندان اوين نيا اما با شنيدن اين خبر بسيار خوشحال شدم. بيش از دو ماه بود که دخترم را نديده بودم. روز دوشنبه به اوين رفتم و بعد از معطلی بسيار، موفق به ديدار با او شدم. همان موقع بود که آقای سحرخيز را هم خيلی گذرا ديدم. حال شيوا خوب بود و مثل هميشه با روحيه. از او پرسيدم می توانم در ملاقات بعدی پدرت را هم همراهم بياورم؟ او همانجا از بازجويش پرسيد و بازجو در پاسخ گفت مثل اين بار، خبر می دهيم. "

شهرزاد کريمان، اميدوار است هر چه زودتر بازجويی های فرزندش به پايان رسيده و از زندان آزاد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016