شنبه 31 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: نمی‌توانيم بنشينيم و از طريق سياسی دشمن تغيير ايجاد کند، آفتاب

آفتاب: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «ماجرای ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعمل‌هايی بود که در مراکز جاسوسی و ضدانقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عده‌ای هم در داخل کشور اجرای آن را به عهده داشته‌اند».

به گزارش گروه سياسی آفتاب، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در ساری اظهار داشت: «بی توجهی‌های اتفاق افتاده نسبت به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب در سال‌های پس از جنگ يکی از عوامل مهمی است که موجب ايجاد زمينه‌هايی برای سوءاستفاده دشمنان شده است و مخالفت با آراء و رويکردهای مردم توسط بعضی از افراد در اين راستا قابل ارزشيابی است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده کل سپاه گفت: «خواسته‌ها و مطالبات واقعی ملت ايران در جريان رأی به رئيس جمهور منتخب تجلی يافت و حقيقت ماجرا، شکل گيری فضای جديد سياسی در جغرافيای ايران اسلامی بود و ملت ايران در اين عرصه به شکل مشخص مخالفت خود را با فقر، فساد، تبعيض و بی عدالتی اعلان نمودند».

سردار جعفری افزود: «ماجرای ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعمل‌هايی بود که در مراکز جاسوسی و ضدانقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عده‌ای هم در داخل کشور اجرای آن را به عهده داشته‌اند».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش و کارکرد سپاه و بسيج در شرايط فعلی گفت: «فلسفه سپاه و بسيج استمرار انقلاب و محتوای اسلامی آن است و اين حقيقتی است که از آموزه‌های ائمه اطهار (ع) به ما رسيده است و برای نيل به اين حقيقت بايد تهديدات مختلف عليه پياده سازی اين اهداف را درست بشناسيم و خاکريزهای دفاعی در نقاط مناسب مستقر نمائيم».

وی با اشاره به وظايف بسيج گفت: «بسيج بايد توليد قدرت نرم و استمرار روح نشاط و تعالی و افزايش آگاهی‌های سياسی، فرهنگی و اجتماعی را دائما پيگيری نمايد زيرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسيج يک سازمان ايدئولوژيک است و بر اساس عقيده و مکتب انقلابی عمل می‌نمايد».

سرلشکر جعفری گفت: «با توجه به استقلال نسبی اقشار بسيج، فرماندهان بسيج در تمامی بخش‌ها به‌ويژه بخش‌های غيرنظامی، دارای وظايف مختلفی هستند و برای مقابله با تهديدات نرم می‌توانند به مقتضای شرايط منطقه‌ای برنامه‌‌ريزی و اقدام نمايند و آحاد بسيجيان نيز در اين زمينه می‌توانند نقش موثری ايفا نمايند زيرا سپاه و بسيج نمی‌‌توانند، بنشينند دشمنان انقلاب از طرق فرهنگی و سياسی مسئله تغيير و ايجاد انحراف در مسير راستين انقلاب و ارزش‌ها را تعقيب نمايند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016