دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مامور بند ۲۰۹ زندان اوين : بهمن احمدی امويی، روزنامه نگار ممنوع الملاقات است، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی - امروز خانواده بهمن احمدی امويی ،روزنامه نگار زندانی وقتی برای ملاقات او به زندان اوين مراجعه کردند .پس از ساعنها انتظار و تا رفتن به محل ملاقات کابينی با اين جمله مواجه شدند ": او ممنوع الملاقات است ."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادر بهمن احمدی گفت " نمی دانم چرا از همان اول صبح که به مسوولان سالن ملاقات اوين مراچعه کرديم به ما نگفتند که حق ملاقات نداريد و حتی کارت ملاقات به ما داده شد . اما پس از ساعت ها انتظار يکی از ماموران دويست و نه ما را تا محل ملاقات کابينی برد و ساعتی هم ما را در آنجا معطل کرد و بعد در انجا به ما گفت :" بهمن ممنوع ملاقات است . آيا اين نوع رفتارها معنايی جز آزار و اذيت خانواده زندانی را دارد؟خانواده ای که به خاطر زندانی بودن برادر عزيزشان اين همه فشار روحی را تحمل می کنند؟"

او بعد از اين ديدار گفت :"نمی دانم برادرم چه جرمی مرتکب شده که حتی اجازه ملاقات کابينی با او را از من سلب کرده اند . من ديروز از بندر عباس و پس از ساعت ها رانندگی به تهران آمده ام تا پی گير کار بهمن شوم . از صبح ديروز در دادگاه انقلاب به من گفتند پرونده بهمن مفقود شده آقای سبحانی باز پرس شعبه دو داد گاه انقلاب تاکيد کردند. هر طورشده شماره پرونده بهمن را پيدا کنيم تا به کارش رسيدگی شود من امروز به همين منظور قصد داشتم بهمن را ملاقات کنم . اما حتی موفق به گفتن اين جمله به برادرم نشدم ."

به گفته احمدی، بهمن برادر او از معدود زندانيانی است که در طی ۶۵ روز زندانی بودنش تنها يک بار خانواده اش را ملاقات کرده است .

او ادامه می دهد :" همسر برادرم ژيلا بنی يعقوب هم که چند روزی است با قراروثيقه صد ميليونی از زندان آزاد شده در اين ملاقات همراهم بود تا پس از روزهای متمادی زندانی بودن بتواند دوباره همسرش را ملاقات کند اما او هم از اين ديدار محروم ماند ."

صفر احمدی که ساعتهای متمادی رانندگی کرده بود . پس از اين ماجرا با چشمان اشک آلود بلافاصله به طرف شهر محل اقامتش بازگشت تا اين بار نيز با اخباری ناخوشايند به نزد مادر پير بهمن برود .

او از مسولان تقاضا دارد هر چه زودتر وضعيت بلاتکليف پرونده اين روزنامه نگار را مشخص کنند . او در حال حاضر هيچ پرونده ای در هيچ يک از شعبه های دادگاه انقلاب ندارد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016