چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرعامل بهشت زهرا برکنار شد، جرس

شبکه جنبش راه سبز(جرس) : در پی افشای خبر دفن مخفیانه 44 نفر از کشته شدگان اعتراضات اخیر و پخش تصاویر محل دفن آنها به همراه شماره جوازهای دفن صادر شده از سوی بهشت زهرا ساعتی پیش مدیرعامل بهشت زهرا برکنار شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس ،محمود رضاییان از مدیرعاملی سازمان بهشت زهرا برکنار شد.
محمود رضائيان 57 ساله بیش از دو دهه در سازمان بهشت زهرا در پست هاي معاون مالي و اداري - معاون هماهنگي برنامه ريزي و بازرگاني و قائم مقام و از سال 1375 تا برکناریش به مدت 13 سال مدير عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم امام خميني بود.

گفتنی است در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر این که در روزهای 21 و 24 تیرماه سال جاری پیکر 44 نفر از کشته شدگان اعتراضات پس از انتخابات در تدابیر شدید امنیتی و بدون شناسایی و اطلاع خانواده های آنها در قطعه 302 بهشت زهرای تهران دفن شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هرچند این خبر که اول بار توسط پایگاه اطلاع رسانی حزب مشارکت منتشر شده بود توسط مدیرعامل بهشت زهرا تکذیب شد اما این بار وبسایت نوروز حتی شماره قطعه هایی که این کشته شدگان در آن دفن شده اند و پس از آن تصاویری را از این محل منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در رسانه ها یافت.

پس از رسانه ای شدن این موضوع نمایندگان مجلس و اعضای کمیته ویژه مجلس اعلام کردند که برای رسیدگی به این موضوع روز سه شنبه و همچنین روزهای آتی به محلی که گفته می شود پیکر کشته شدگان اخیر مخفیانه در آنجا دفن شده است خواهد رفت و تحقیقات لازم را به عمل می آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016