پنجشنبه 5 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سارکوزی: از تشديد تحريم‌ها عليه ايران حمايت می‌کنيم، ايلنا

رئيس‌جمهوری فرانسه با اعلام اين‌که در صورت تغيير نکردن سياست‌های ايران تا پايان ماه سپتامبر، اعمال تحريم عليه اين کشور به گزينه‌ای بسيار محتمل تبديل می‌شود از حمايت کشورش از محدوديت‌های جديد عليه تهران خبر داد.


ايلنا: رئيس‌جمهوری فرانسه با تکرار برخی ادعاها درباره ماهيت برنامه هسته‌ای تهران گفت که چنانچه ايران به مذاکرات هسته‌ای بازنگردد، مقام‌های پاريس از تشديد تحريم‌ها عليه اين کشور حمايت خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «نيکلا سارکوزی» در ديدار با سفرای خارجی در کاخ اليزه گفت: «پاسخ مثبتی به پيشنهادهای خود دريافت نکرديم و بر اين باوريم که اگر ايران سياست خود را تغيير ندهد مسئله تشديد تحريم‌ها مطرح خواهد شد.»
وی افزود که فرانسه از تحريم‌های شديد اقتصادی (عليه ايران) در شورای امنيت سازمان ملل متحد و شورای اروپا حمايت خواهد کرد.
سارکوزی که اين سخنان را طی نطق سالانه خود خطاب به سفرای فرانسه در کشورهای خارجی بيان می‌کرد، ادامه داد: «مقام‌های ايران اعلام کرده‌اند که برنامه هسته‌ای صلح‌آميز را دنبال می‌کنند ولی چه کسی می‌تواند اين سخنان را باور کند؟»
وی گفت که موضوع برنامه هسته‌ای ايران در پايان ماه سپتامبر سال جاری ميلادی در حاشيه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نيويورک بررسی خواهد شد.
اين مقام‌ فرانسوی هشدار داد که در صورت عدم تغيير در موضع ايران تا ماه سپتامبر، اين کشور با تحريم‌های شديدتر روبه‌رو خواهد شد.
برخی کشورهای غربی در حالی از ماهيت فعاليت‌های هسته‌ای ايران ابراز ترديد کرده‌اند که آژانس بين المللی انرژی اتمی همواره در گزارش‌های خود بر پيدا نشدن نشانه‌‌ای مبنی بر نظامی بودن اين فعاليت‌ها تاکيد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016