جمعه 6 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهيد پرنداخ، دانشجوی دانشگاه اصفهان به خاک سپرده شد، موج سبز آزادی

ظهر روز پنج شنبه، پيکر محمدجواد پرنداخ، يکی ديگر از شهدای وقايع اخير، در شهر گيلان غرب استان کرمانشاه تشيع و به خاک سپرده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سحام‏نيوز، اين دانشجوی کُرد که در مقطع کارشناسی‏ارشد رشته‌ی پتروشيمی در دانشگاه اصفهان مشغول به تحصيل بود، در جريان وقايع پس از اعلام نتايج دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری به شهادت رسيده است. بنا برخی اخبار وی در يکی از تجمعات اعتراضی در شهر اصفهان از سوی نيروهای ‌امنيتی دستگير و پس از مدتی جنازه وی در پزشکی قانونی ‌اصفهان مورد شناسايی خانواده قرار گرفته است.

گفته می‌‌شود همزمان با تشيع پيکر و مراسم تدفين اين دانشجوی شهيد در گيلان غرب، مردم اقدام به سر دادن شعارهای‌ اعتراضی نموده و در حال حاضر فضای اين شهر به شدت امنيتی است. همچنين خانواده پرنداخ نيز از سوی نهادهای‌ امنيتی برای برگزاری مراسم ختم و اطلاع‏رسانی در اين مورد تحت فشار قرار دارند، به گونه‌ای که از آنان خواسته شده دليل مرگ فرزندشان را سانحه‌ی رانندگی عنوان کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016