شنبه 7 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم فشارها بر شادی صدر، ميدان زنان

ميدان زنان: باوجود اينکه سبحانی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امنيت تهران بيش از ده روز است دستور استرداد وسايل شادی صدر و خانواده اش را صادر کرده است، مقامات بند ۲۰۹ زندان اوين از اجرای اين دستور خودداری می کنند.

اين گزارش حاکی از آن است که وکلای وی تاکنون دو بار به زندان اوين مراجعه کرده اند و هربار با عدم اجرای دستور قضايی مواجه شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين با وجود آزادی شادی صدر در تاريخ ۶ مرداد با قرار کفالت ۵۰ ميليون تومانی، در روزهای اخير تماسهای مکرری از سوی مراجع ناشناس با منزل و محل کار وی گرفته شده است حاکی از تداوم فشارها بر اين فعال حقوق زنان دارد.

شادی صدر، روز جمعه ۲۶ تير در بلوار کشاورز دستگير شد و ماموران اطلاعات، پس از اينکه کليه وسايل شخصی وی را که در کيف خود به همراه داشت از جمله گوشی موبايل و دوربين عکاسی را ضبط کردند، به خانه او مراجعه کردند و مقدار زيادی از وسايل وی از جمله کليه مدارک شناسايی از جمله شناسنامه، مدارک کاری از جمله پروانه و دفترچه وکالت و همينطور هارد کامپيوترهای شخصی همسر و فرزندش را با خود بردند. با گذشت بيش از يک ماه از آزادی وی هيچيک از اين وسائل تاکنون مسترد نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016