پنجشنبه 12 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبار شناسی کودتاچيان (بخش دوم)، نشريه انقلاب اسلامی در هجرت

به نقل از نشريه انقلاب اسلامی در هجرت شماره ۷۳۱ به مدير مسئولی آقای ابوالحسن بنی صدر

جمعيت هيات موتلفه اسلامی
هيات موتلفه اسلامی از جمله گروههايی است که در سه کودتا شرکت کرده است: کودتا بر ضد حکومت ملی دکتر محمد مصدق و کودتا بر ضد مردم سالاری و منتخب مردم ايران ابوالحسن بنی صدر و اينک در کودتای خرداد ۸۸، هم بر ضد بخشی از رژيم و هم بر ضد رأی مردم. حق اينست که مجبور کردن منتظری به استعفاء و تصرف دولت تصرف ايران گيتی ها و تغيير قانون اساسی نيز کودتا بود. بنا بر اين هیأت مؤتلفه در ۴ کودتا شرکت کرده است. اغلب اعضای گروه کسانی هستند که همواره در خدمت قدرت متجاوز بوده اند. در خيانتها و جنايتها و فسادها، از انقلاب بدين سو، شرکت داشته اند و هم اکنون نيز در خدمت استبداد مافياهای نظامی – مالی هستند.
هيات موتلفه اسلامی که پيش از انقلاب تنها چند نفر زندانی داشت و برخی از آنها از جمله عسگراولادی و محی الدين انواری و ... با گفتن سپاس شاه از زندان آزاد شده بودند، بعد از انقلاب مدعی اداره زندانهای کشور شدند و مسئوليت زندانهای کشور را بر عهده گرفتند. تا زمان برکناری اسدالله لاجوردی به دليل خوی خشونت طلبی و بيماری آزار دهی زندانيان، بر دادستانی ها و زندانهای کشور حاکم بودند. بعد از آن نيز سازمان زندانها را بر عهده گرفتند و تا هم اينک در اختيار آنها است .
در باره جنايات اين جمعيت، بخشی از نامه منتظری به خمينی را می آوريم. اين نامه باز می گويد جنايت ها را که اعضای اين جمعيت بر زندانيان روا ديده اند. جنايتهای آن روز همان ها هستند که امروز زندانيان قربانيان آنند. البته با شناعت و قساوتی بسيار بيشتر:
نامه ايت الله منتظری در هفدهم مهر ماه ۱۳۶۵ در پاسخ نامه اقای خمينی .
«...آيا می‎دانيد در زندانهای جمهوری اسلامی به نام اسلام جناياتی شده که هرگز نظير آن در رژيم منحوس شاه نشده است ؟!
آيا می‎دانيد عده زيادی زير شکنجه بازجوها مردند؟
آيا می‎دانيد در زندان مشهد در اثر نبودن پزشک و نرسيدن به زندانيهای دختر جوان بعدا ناچار شدند حدود بيست و پنج نفر دختر را با اخراج تخمدان و يا رحم ناقص کنند؟!
آيا می‎دانيد در زندان شيراز دختری روزه دار را با جرمی مختصر بلافاصله پس از افطار اعدام کردند؟
آيا می‎دانيد در بعضی زندانهای جمهوری اسلامی دختران جوان را به زور تصرف کردند؟
آيا می‎دانيد هنگام بازجوئی دختران استعمال الفاظ رکيک ناموسی رائج است ؟
آيا می‎دانيد چه بسيارند زندانيانی که در اثر شکنجه های بی رويه کور يا کر يا فلج يا مبتلا به دردهای مزمن شده اند و کسی به داد آنان نمی رسد؟
آيا می‎دانيد در بعضی از زندانها حتی از غسل و نماز زندانی جلوگيری کردند؟
آيا می‎دانيد دربعضی از زندانها حتی از نور روز هم برای زندانی دريغ داشتند اين هم نه يک روز و دو روز بلکه ماهها؟
آيا می‎دانيد برخورد با زندانی حتی پس از محکوميت فقط با فحش و کتک بوده ؟ قطعا به حضرتعالی خواهند گفت اينها دروغ است و فلانی ساده انديش . »
هرگاه خوانندگان در اين نامه، مورد به مورد، تأمل کند، نيک در می يابد که رژيم همچنان خشونت را روش حکومت می شناسد و ضد انسانی ترين خشونت را بطور مداوم بکار برده است و بکار می برد. دوره خامنه ای دنباله دوره خمينی است و تنها ابعاد جنايت و فساد و خيانت هستند که بزرگ می شوند. استمرار روشهای جنايتکارانه، با وجود اطلاع دادن به خمينی و خامنه ای، ترديد باقی نمی گذارد که روشهای جنايت کارانه با علم و اطلاع «رهبر» بکار رفته اند و بکار می روند.
بهنگام کشتار جوانان مبارز در سال ۶۰ ، اداره زندان ها با افراد اين جمعيت بود. در کشتار سال ۶۷ نيز اداره زندانها با اعضای اين جمعيت بود. مسئوليت سازمان زندانها بنا بر حکم «ولی فقيه» در اختيار اعضای اين جمعيت است. جمعيت هيات موتلفه رابطه بسيار نزديکی با «ولی مطلقه العنان» دارد. به گونه ای که انتخاب دبيرکل و رهبر اين جمعيت از سوی «رهبر» انجام می گيرد. در زير به معرفی برخی از اعضای اين جمعيت که در کودتای اخير دخالت داشته اند ، پرداخته می شود :
۱- حبيب الله عسگر اولادی وزير بازرگانی و نماينده مجلس و از اعضای ارشد باند های سياسی – قضايی و از ياران سازمان زندانها و از توابين قبل از انقلاب و از اعضای هيات موتلفه اسلامی . عضو بنياد نهج البلاغه
حبيب الله عسگر اولادی مسلمان از رهبران هيات موتلفه که قبل از انقلاب با گفتن سه بار سپاس شاه از زندان خارج شد و بعد از انقلاب در کنار خمينی قرار گرفت و به همراه جمعيت خود وارد حزب جمهوری اسلامی شد، اداره زندانهای کشور و بنيادهای مالی را در اختيار اعضای هیأت مؤتلفه قرار داد. عسگر اولادی زمانی به وزارت بازرگانی رسيد و سالها نماينده مجلس و عضو ارشد اين هيات بود و در دورانی نيز از اعضای دادگاه ويژه مطبوعات وزارت ارشاد بود. اکثر ياران اين جمعيت در آن وزارتخانه مقام يافته بودند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عسگر اولادی از چهره های بسيار مشکوک در ايران می باشد. برادر وی اسدالله نيز از بزرگترين سرمايه داران کشور است و به سلطان زيره جهان معروف است. هم اکنون نيز در اتاق بازرگانی ايران و امريکا عضويت دارد . وی چندين سال است که مسئوليت دبيری جمعيت را به محمد نبی حبيبی واگذار کرده است . اين جمعيت در کليه امور ولی فقيه را مختار می دانند و از وی تبعيت کامل می کنند .
او در مورد ولی فقيه می گويد : «ولی فقيه به‌واسطه ملکه راسخه در عدالت و علم و تقوی دارای نوعی مصونيت از گناه و انحراف است. و لذا اسلام، او را حاکم و ناظر برافراد نموده... حالا چه کسی و کدام نهادی می‌تواند بر فراز ولی فقيه قرار گيرد و براو نظارت کند...» ( دوهفته نامه عصر ما، ۱۶ اسفند ۷۵])
باز او می گويد: «...هرحکومتی‌که حاکم آن از طرف خداوند منصوب و منصوص شده باشد قانونی می‌دانيم، هرچند تمام مردم آن را نپذيرند و برعکس هرحکومتی که ازسوی خداوند مجاز و منصوب نباشد، غيرقانونی می‌دانيم و غاصبانه است، هرچند مردم او را پذيرفته باشند» (رسالت، ۲۷ فروردين ماه ۷۶)
۲ - اسدالله بادمچيان قائم مقام جمعيت موتلفه اسلامی از کودکی در کنار فداييان اسلام مشغول به کار بود. بعد از انقلاب، وی در مقامهای امنيتی و اطلاعاتی و قضايی، در کنار ديگر اعضای اين گروه، مشغول بکار بود. همدست با ديگر ياران هيات موتلفه ای خود، در کليه اعدام ها و ترورها شرکت داشت. بادامچيان همواره از ياران امين کودتا گران بوده است. وقتی مؤتلفه در حزب جمهوری اسلامی بود، در کودتای سال ۶۰ شرکت داست و اينک که مؤتلفه برجاست و حزب جمهوری اسلامی منحل شده است، او در کودتای خرداد ۸۸ شرکت کرده است. او يکی از اعضای گروه ۹۹ نفره بود (که بدستور خمينی مبنی بر رأی اعتماد دادن به مير حسين موسوی بعنوان نخست وزير اعتناء نکردند و به او رأی عدم اعتماد دادند. دليل بی خدشه بر دروغ بودن ادعای مطيع بودن از «رهبر») و سالها در مجلس حضور داشت و هم اکنون نيز در مجلس هشتم عضويت دارد.
وی در جريان بسياری از قتل های سياسی بوده و از جمله تاييد کنندگان ترورها و سرکوب ها است. ارتباط نزديک با باند حسين شريعتمداری و انصار حزب الله نيز دارد. در باره نقش بادامچيان در قتل سيد احمد خمينی سعيد امامی می گفته است :
«. ..مثلا" وقتی باخبر شديم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولايت امر اهانت می‌کند. آن را ارجاع داديم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ايشان را زير نظر بگيريد و از مکالمات و ملاقاتهای ايشان نوار تهيه کنيد. ما هم بمدت يکسال همين کار را کرديم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه يک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحيان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم و حتی به ترديد فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحيان به ديدار آيت‌الله مصباح رفتيم، آقايان محسنی اژه‌ای و بادامچيان هم آنجا بودند البته بعدا" حاج آقا خوشبخت هم از بيت آمدند آنجا و نظر جمع بر اين بود که نبايد به کسانی که با ولی امر مسلمين خصومت می‌کنند، رحم کرد ...» اسدالله بادمچيان همسر خواهر زاده امانی ها بود که در جريان کودتای عليه مصدق در گروه فداييان اسلام بودند. برادران امانی عبارتند از:
● صادق امانی از اعضای هيات موتلفه و عضو گروه مسجد شيخ علی بود. او دايی همسر اسدالله بادمچيان بود و گروه شيعيان را داشت . صادق امانی در عين حال شوهر خواهر اسدالله لاجوردی بود که او نيز رييس زندان اوين در سالهائی بود که ماشين اعدام يک روز از کار نمی افتاد .
● محمد علی امانی از افراد وابسته به دادستانی لاجوردی و از اعضای موتلفه اسلامی است. او پسر سعيد امانی بود که برادر سعيد امانی شوهر خواهر اسدالله لاجوردی بود و با اسدالله بادمچيان نيز وابستگی فاميلی داشت . او خواهر زاده اسدالله لاجوردی محسوب می شد .
● هاشم امانی از اعضای هيات موتلفه و عضو گروه مسجد شيخ علی
● سعيد امانی از بزرگان هيات موتلفه اسلامی است. برادر وی داماد اسدالله لاجوردی بود و پسر وی محمد علی امانی است . نماينده مجلس و از گروه ۹۹ نفره بود .
در زير برخی از وابستگان ديگر بادامچيان را نام می بريم تا خوانندگان توجه کنند مافياهای حاکم بر کشور، تارعنکبوت هائی از روابط شخصی با يکديگر بوجود آورده اند و بکار گرفتن حيات از ايران هستند:
● احمد قديريان سردار سپاه پاسداران رييس دادستانی زندان اوين و از مسئولان زندانهای کشور . او داماد اسدالله بادمچيان و رييس هيات مديره بنياد هفت تير است که مديرعامل اين بنياد خود بادمچيان است.
● عزت الله شاهی از مسئولان کميته های انقلاب اسلامی بود. او داماد اسدالله بادمچيان است. زمانی مسئول شکنجه مبارزان در دهه ۶۰ بود. عزت الله شاهی در زمانی که در کميته های انقلاب اسلامی در کنار بهزاد نبوی و علی فلاحيان مشغول به بازجويی مبارزان بود افراد بسياری را با پرونده های ساخته شده به سوی ميدانهای اعدام فرستاد .
● پيروی و نظيفی و رخفر سه تن ديگر از دامادهای بادمچيان هستند که هر کدام در مقامی مسئوليت دارند .
● صادق اسلامی يکی ديگر از دامادهای اسدالله بادمچيان بود. او نماينده بازار در وزارت بازرگانی بود و در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در هفت تير سال ۸۰ کشته شد .
● عليرضا اسلامی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی از منسوبان به اسدالله بادامچيان است.
● حسين بادامچيان عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی است.
۳- حسين انواری عضو کميته امداد امام خمينی است. او دبير معاون امور بين‌الملل و سرانجام در ۱۳ اسفند سال ۸۵ با پيشنهاد حبيب‌الله عسکراولادی و تاييد خمينی، به سرپرستی کميته امداد رسيد. وی قبل از کميته امداد در وزارتخانه‌های کشور و مسکن هم تجربه فعاليت داشته است. عضو شورای عالی تدوين برنامه پنجساله و در حال حاضر علاوه بر مشاغل ديگر، رييس مرکز مطالعات و برنامه ريزی حزب موتلفه می باشد .
۴ - مرتضی بختياری از اعضای برجسته هيات موتلفه است. او سالها مسئوليت سازمان زندانها را بر عهده داشت . هيات موتلفه اسلامی از بعد از انقلاب همواره بخش مهمی از زندانها را در اختيار خود داشته است. طی سالها، بخش دادستانی و دادسرای زندانها را در اختيار خود داشت و به سرکوب و اعدام و شکنجه مبارزان اقدام می نمود در آن سالها، اسدالله لاجوردی و ديگر اعضای هيات موتلفه از جمله جولايی و امانی ها و بادمچيان و .. در اين بخش ها فعال بودند و بعد از آن، علاوه بر دادستانی زندانها بخش سازمان زندانها را نيز بر عهده داشتند. در زمان رياست جمهوری احمدی نژاد برخی از اعضای سازمان زندان ها به مقامات استانداری دولت رسيدند. نام نشان آنها در جای خود، ذکر خواهند شد.
۵- مصطفی مير سليم از اعضای کادر رهبری هيات موتلفه که از بدو انقلاب برخی از مقامات رده اول من جمله وزارت را در اختيار داشت. وی سالها بعد از سوی خامنه ای به عنوان رييس هيات موتلفه انتخاب شد. سالهای حکومت وی بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالهای سياه فرهنگ اين کشور با حضور افرادی مانند شعر دوست و لاريجانی و ... بوده است .
۶ - لاله افتخاری متولد ۱۳۳۸ است. مادر او مدرس حوزه علميه بود. در ۱۶ سالگی درحوزه علميه خواهران سمنان وشاهرود تدريس می‏کرد. وی در علم حديث تحصيل کرده است و در سمينارها و ميزگردهای تلويزيونی شبکه های داخلی وبرون مرزی مشغول به کار است. درحال حاضر، لاله افتخاری عضو گروه مبلغان امور بين المللی سازمان حج وزايرت و عضو جمعيت زنان انقلاب اسلامی وعضو دائم مرکز دانش پژوهان شاهد می باشد. علاوه بر اين مشاغل، عضو شورای مرکزی هيات موتلفه است و در سال ۸۲ به عنوان زن نمونه انتخاب شده است .
۷ - فاطمه رهبر متولد۱۳۴۳ است. او فوق ليسانس ارتباط تصويری «گرافيک» و عضو بسيج دانشجويی دانشگاه هنر و معماری و عضو جامعه زينب است. ۴ دوره عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی. دبير شورای عالی سياستگذاری اينترنت سازمان صداوسيما، همچنين مدير باشگاه اينترنتی جوان است. مديرتوليد شبکه جهان‏بين است.
از نظرات مهم او در باره اينترنت يکی اينست : «باتوجه به هزينه بالای استفاده از اينترنت در کشور ما، که همگان امکان استفاده را ندارند. درصد محدودی هم که‏امکان استفاده دارند،آن را يک وسيله تفريحی ويا تشريفاتی می‏دانند و وجود چنين نگرشی در ميان کاربران اينترنتی در ايران ونيز امکان دسترسی به سايت‏های غيراخلاقی، بدون تاثير منفی نخواهد بود.با توجه به اينکه بسياری از کشورهای اروپايی،آسيايی و عربی دارای قانون فيلترگذاری در مبادی ورودی سايت‏ها می‏باشند، جامعه بايد پذيرای اين موضوع، به نحوی که سايت‏ها به صورت قانونمند وشفاف کنترل شوند، باشد. درغير اين‏صورت قادر به کنترل نخواهيم بود.». او در سال ۸۲ مدير نمونه شدند!!
۸ - مرتضی انبارلويی از اعضای وابسته به هيات موتلفه و دخيل در امور اقتصادی و امنيتی و رييس جديد مرکز سياسی هيات موتلفه است. او در روزنامه رسالت نيز مسئوليت دارد.
۹ - جواد ايرانمنش نماينده مشهد در مجلس مافياها و از اعضای برجسته هيات موتلفه در قوه مقننه است.
۱۰ - ايلامی رييس جديد مطالعات و برنامه ريزی هيات موتلفه است .
۱۱- اعتماديان عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۱۲ - محمد کاظم انبارلويی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی. او سردبير روزنامه رسالت نيز می باشد.
۱۳ - فرزاد اکبری عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۱۴ - بهاروند عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۱۵ - زمانيان عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۱۶ - علی اکبر پرورش عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی. در دوران جنگ وزير آموزش و پرورش شد و از افتخاراتش يکی اينست که ۱۵۰ هزار دانش آموز را به جبهه های جنگ فرستاده است. فرمانده سپاه اين کودکان را از ميدانهای مين عبور می دادند .
۱۷ - سخن سنج عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۱۸ - امامی راد عضو هيات موتلفه از اعضای باند سياسی و امنيتی .
۱۹ – پزشکيان عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۰ - عنايت عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۱ - حميد رضا ترقی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۲ – فرخ عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۳ - محمد علی غفوری فرد عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۴ – حسن اختری عضو هيات موتلفه و نماينده مجلس
۲۵ - حاجی حيدری عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۶ - خرسند عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۷ – نبی زاده عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۸ – مقصودی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی .
۲۹ - امير واعظ اشتيانی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی رييس فدراسيون دوچرخه سواری و هم اکنون مدير باشگاه استقلال .
۳۰ - خانم يزدی عضو شورای رهبری حزب موتلفه اسلامی
۳۱ - خرسند عضو هيات رييسه هيات موتلفه
۳۲ - علينقی خاموشی عضو اطاق بازرگانی از اعضای هيات موتلفه و مديرعامل کارخانجات پوشاک جامعه . او سالها رئيس اطاق بازرگانی و صنعت کشور بود.
۳۳ - محمد خاموشی از روسای زندانهای ايران و عضو مافيای قضايی .
۳۴ - سيد مهدی خاموشی رييس سازمان تبليغات اسلامی و عضو شورای جوانان
۳۵ – يحی آل اسحاق عضو اتاق بازرگانی و هيات موتلفه او نيز زمانی وزير بازرگانی بود.
۳۶ - اصغر کرمی آذر وابسته به هيات موتلفه
۳۷- محسن رفيقدوست سردار سپاه از قديمی ترين فرماندهان سپاه پاسداران و از جمله اعضای باندهای ترورهای سياسی و سرکوب های خيابانی و نظامی و اقتصادی رژيم است. او سالها در مقام رياست بنياد مستضعفان وابستگان خود را به ثروت رساند و در حال حاضر مسئول بنياد نور و وارد کننده داروهای گرانقيمت است. او می گويد : «در پيروزی انقلاب در لبنان و در خيلی از جاهای دنيا آمريکا ضرب شست ما را بر پيکر منحوس خودش احساس می‌کند و می‌داند آن مواد منفجره‌ای که با آن ايدئولوژی ترکيب شد و در مقر تفنگدارهای دريايی چهارصد افسر و درجه دار و سرباز را يک مرتبه به جهنم فرستاد. هم تی ان تی آن مال ايران بود و هم ايدئولوژيش از ايران رفته بود. اين برای آمريکا بسيار محسوس است...» (روزنامه رسالت ۲۹ تير ۷۰ )آيا آمريکايی ها اين سخنان را نشنيده و يا نخوانده‌اند؟
۳۸ – جواد رفيقدوست عضو هيات موسس هيات موتلفه برادر محسن رفيقدوست .
۳۹ – مرتضی رفيقدوست از اعضای مافيای اقتصادی است. در سالهائی که محسن رفيق دوست رئيس بنياد مستضعفان بود، او ۱۲۶ ميليارد تومان از بانک صادرات اختلاس کرد و به حبس ابد محکوم شد. اما به تدريج مسئول خريد زندان گشت و بعدها آزاد شد و به جای وی فاضل خداداد متهم رديف يک گشت و اعدام شد ..
۴۰ - اکرمی از نيروهای وابسته به باند رسانه ای نظام ولايت و دبير کل جامعه وعاظ تهران است. و البته وابسته به هيات موتلفه اسلامی است .
۴۱ - جواهريان معاون اداری و مالی هيات موتلفه
۴۲ - سيد مهدی جولايی رييس جوانان هيات موتلفه از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و دانشجويی و از وابستگان به جولايی معاون اسدالله لاجوردی است .
۴۳ - حسين روزی طلب رييس آموزش و پرورش فارس و مسئول هيات موتلفه فارس عموی محمد حسين روزی طلب مشاور جوانان استانداری فارس وابسته به رايحه خوش خدمت و عضو گروه فداييان رهبر . شوهر خواهر او حاج مجيد روزی طلب است که نماينده مجلس بوده و پسر عموی او است .

◄در اين جا گروه وابسته و زير مجموعه فداييان رهبر آورده می شود :
۱ - محمد رضا مشفقيان عضو جمعيت فداييان رهبر
۲ - نعمت الله تقاء عضو جمعيت فداييان رهبر
۳ - عباس حلوباتی عضو جمعيت فداييان رهبر
۴ - محمد حسين روزی طلب عضو جمعيت فداييان رهبر برادر زاده حاج حسين روزی طلب موتلفه ای .
۵ - مهدی سولی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و قائم مقام کميته آموزش هيات موتلفه اسلامی .
۶ - فاری نژاد معاون تبليغات هيات موتلفه
۷ - علی اکبر اشعری عضو صدا و سيما و سازمان اسناد ملی و عضو باند رسانه ای مافياها. مدير موسسه همشهری رييس مرکز اسناد و عضو سابق وزارت ارشاد نزديک به هيات موتلفه اسلامی و رايحه خوش خدمت
و...

جامعه اسلامی مهندسين و جامعه های ديگر وابسته

بعد از انقلاب هنگامی که حزب جمهوری اسلامی به عنوان تنها حزب مورد تاييد خمينی برای مقابله با کليه احزاب و افراد و تصرف دولت تشکيل شد همه گروهها و احزاب و جمعيت های وابسته به فقاهت خود را به اين حزب وارد ساختند از جمله هيات موتلفه و ديگر تشکل ها . بعد از مدتی، به دليل همان مطلق انديشی گروههای افراطی، به دنبال انجام پروژه تصرف مجلس و حذف بنی صدر، رييس جمهوری منتخب مردم، گروهها و جمعيت های گرد آمده در حزب از آن خارج شدند. در آن روزها، به جز هيات موتلفه، جوانان وابسته به اين حزب تحت عنوان تشکل های همسو گروههايی را برای آينده ايجاد کردند. جامعه اسلامی مهندسين وجامعه زينب و جامعه اسلامی دانشجويان و کارگران و معلمان و جوانان و... از آن گروهها هستند. همه آنها فرآورده های همان فداييان اسلام اوليه يا هيات موتلفه بعدی بودند که از سوی آن هيات تغذيه مالی و فکری می شدند .
جامعه اسلامی مهندسين، بنا بر ادعا، از جمع شدن تعدادی مهندس تشکيل شد. زيرا بنا بر اين بود که در عين فراری دادن متخصصان، اقتدارگرايان متهم به دشمنی با تخصص و متخصصان نشوند. به همين دليل جامعه اسلامی مهندسين يا متخصصان وابسته به نظام را تشکيل دادند. اعضای اصلی و تشکيل دهنده آن، مهندس محمد رضا باهنر و مهندس مرتضی نبوی و مهندس بادمچيان و ... بودند .
اين گروه نيز تابع ولايت و وابسته به رانت ولايت در سرکوبگری ها شرکت مستقيم داشته و در انجام هر امری تنها تاييد ولايت را مد نظر قرار می دهد.
باند بازی و فاميل بازی و استفاده از کليه امکانات رانتی برای خود و خانواده در اين تشکل به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. به ترتيبی که با ورود هر کدام ازآنها به محلی، وابستگان او نيز به آن محل هجوم می برند:
۱ - محمد رضا باهنر برادر دکتر باهنر نخست وزير رجائی بعد از کودتای خرداد ۶۰ است. به دليل همان برادری با او بود که محمد رضا و فاميل وی در رژيم ولايت فقيه، مقام ها يی جستند. او نماينده دورهای متمادی مجلس بوده است و از نمايندگان وابسته به گروه ۹۹ نفره می باشد . هم اکنون نيز نماينده مجلس است.
محمد رضا باهنر عضو ارشد جامعه اسلامی مهندسين و از معاونين مجلس مافياها است. در به صحنه آوردن محمود احمدی نژاد خود و کل فاميلش نقشی موثر داشتند. با رياست جمهوری يافتن احمدی نژاد، خانواده محمد رضا مقامهای بسياری را صاحب شدند. در زير اين تارعنکبوت روابط شخصی قدرت نيز معرفی می شود:
● حجت الاسلام محمد حسين موسی پور معاون وزير کشور و از مسئولان انتخابات است. او شوهر خواهر محمد رضا باهنر است. در زمان پور محمدی مسئوليت نظارت بر کل انتخابات را داشت در همان زمان همسر يکی از برادر زاده های باهنر نيز در همان وزارتخانه با وی همکار بود .
● مجتبی هاشمی ثمره معاون ارشد احمدی نژاد و معاون سابق گزينش و حراست وزارت امور خارجه و نماينده تام الاختيار احمدی نژاد و مسئول ستاد انتخاباتی او در جريان انتخابات هشتمين دوره نمايندگی مجلس و دهمين دوره رياست جمهوری بود. او خواهر زاده محمد رضا باهنر می باشد. مجتبی هاشمی ثمره سالها در مقام نمايندگی رهبری در صدا و سيما مشغول به کار بوده است. او از جمله افرادی است که تنها آيت الله مصباح را به عنوان مرجع می شناسد و فکر می کند که امام زمان به زودی ظهور خواهد کرد . او دو باجناق دارد به نام های مددی و زريبافان .
● داوود مددی رييس سازمان سرمايه گذاری شهرداری تهران و سرپرست سازمان تعاون و از مديران بلند پايه در حکومت احمدی نژاد است. او باجناق دوطرفه مجتبی هاشمی ثمره و زريبافان است .
● عليرضا مددی مديرکل وزارتی وزارت تعاون، برادرزاده داوود مددی باجناق معروف هاشمی ثمره و زريبافان .
● مسعود زريبافان معاون احمدی نژاددر رياست جمهوری و مسئول سفرهای استانی وی همواره در کنار احمدی نژاد با پول ها و تراول چک های فراوان قرار دارد و به دستور او، به هر فردی که لازم باشد پول پرداخت می کند. در سفرهای آخر دور اول، او مسئول پرداخت پول های بيت المال به ستادهای انتخاباتی در شهرستانها بود .
مسعود زريبافان و برخی از ياران احمدی نژاد بعد از شکست در انتخابات شوراها ديگر وارد صحنه انتخابات نشدند. او از افراد رده بالای گروه رايحه خوش خدمت ميباشد که در کنار مجتبی هاشمی ثمره و محصولی اين گروه را راهبری می کنند . مسعود زريبافان از باجناق های مجتبی هاشمی ثمره و داوود مددی می باشد .
● محمود زريبافان برادر مسعود زريبافان از وابستگان به باندهای اقتصادی و سياسی احمدی نژاد و پدر زن سيد محسن نبوی فرزند سيد مرتضی نبوی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين است
● سيد محسن نبوی عضو هيات مديره شرکت سرمايه گذاری خارجی است. او داماد محمود زريبافان و پسر مرتضی نبوی از مشاوران جوان احمدی نژاد و نزديکان به رايحه خوش خدمت است. او و پسر عزت الله ضرغامی گروه کوچکی را تشکيل داده اند .
● محمود هاشمی ثمره برادر مجتبی هاشمی ثمره و خواهر زاده محمد رضا باهنر نماينده تام الاختيار احمدی نژاد در کاروان راهيان نور از اعضای وابسته به سپاه پاسداران است .
● عبدالحميد هاشمی ثمره برادر مجتبی هاشمی ثمره و خواهر زاده محمد رضا باهنر معاون وزير صنايع است . اما وزير اين وزارت خانه، خواهر زاده احمدی نژاد، محرابيان است .
● مهدی هاشمی ثمره برادر مجتبی هاشمی ثمره و خواهر زاده محمد رضا باهنر مدير کل وزارتی وزير نيرو، است. وزير فتاح می باشد .
● قند فروش مشاور خانواده وزير کشور و زن برادر هاشمی ثمره است.
● علی خيرانديش ، شوهر خواهر هاشمی ثمره که از اعضای باند اقتصادی رژيم مافياها بود. وی در کار برج سازی بود. بنا بر تصميم قرار شد که طرف قرار داد بزرگترين معامله گازی و نفتی ايران با چين به مبلغ ۱۰۰ ميليارد دلار باشد . اين قرارداد که "NIOC LNG" نام دارد بزرگترين قرارداد صنعت نفت و گاز کشور است
۲ - مرتضی نبوی از اعضای اصلی شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين می باشد که از ابتدای انقلاب در کليه امور مربوط به سرکوب و امور امنيتی و رسانه ای بوده و سالها در دادستانی ها و دادسراها در کنار اعضای هيات موتلفه مشغول به کار بود. از آن پس، روزنامه رسالت از دست مؤسس آن، آذری قمی در آوردند و او مدير مسئول آن شد. زمانی نيز مقام وزارت مخابرات را داشت و زمانی ديگر مسند نمايندگی مجلس را بر عهده داشت . خواهر او همسر ناظمی اردکانی می باشد .
۳ - محمدناظمی اردکانی از اعضای وابسته به سپاه پاسداران و رابط اين نيرو با حکام شرع در غرب کشور بود وی از دوستان احمدی نژاد و داماد مرتضی نبوی و شوهر عمه محسن نبوی است که او نيز داماد محمود زريبافان است.
در زير اسامی برخی ديگر ازاعضای وابسته به اين گروه آورده می شود :
۴ - علی عباسپور عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين از مسئولين مجله جام و دوست محمد رضا باهنر و مرتضی نبوی و غفوری فرد نماينده مجلس شورای اسلامی
۵ - علی آقاجان پور از اعضای جامعه اسلامی مهندسين
۶ - بهفر از اعضای جامعه اسلامی مهندسين
۷ - بی آزار از اعضای جامعه اسلامی مهندسين
۸ - جان آقايی از اعضای وابسته به جامعه اسلامی مهندسين
۹- کمال شهرياری عضو برجسته جامعه اسلامی مهندسين
۱۰ - امير مقدم مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسين
۱۱ – غلامحسين اميری عضو گروه جامعه اسلامی مهندسين .
۱۲ - محمد مهدی مظاهری قائم مقام دبيرکل جامعه اسلامی دانشگاهيان و عضو مناديان اتحاد ملی و انسجام اسلامی
۱۳ - سيد ابوالقاسم رئوفيان از جامعه اسلامی فرهنگيان و عضو مناديان اتحاد ملی و انسجام اسلامی
۱۴ - پژمان شيخ الاسلام ، مدير دفتر سياسی جامعه اسلامی دانشجويان وی فردی بود که پاليزدار را برای سخنرانی به همدان دعوت کرد .
۱۵ - مجتبی سلطانی مسئول سياسی جامعه اسلامی دانشجويان و از اعضای باند سرکوب های خيابانی .
۱۶ - ميثم نيلی دبيرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجويان از وابستگان به باند سرکوب های خيابانی و جامعه اسلامی مهندسان .

ادامه دارد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016