دوشنبه 16 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قشقاوی: عربستان مسئول تعيين سرنوشت ايرانی ناپديده شده در اين کشور است، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، عربستان را مسئول تعيين سرنوشت «شهرام اميری» ايرانی ناپديده شده در اين کشور عنوان و ابراز اميدواری کرد که مقامات سعودی در اولين فرصت خبر آزادی اميری را اعلام کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، حسن قشقاوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره اقدامات انجام شده توسط اين وزارتخانه به منظور يافتن «شهرام اميری» ايرانی گم شده در عربستان سعودی از تاريخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۸، اظهار داشت: سفارت جمهوری اسلامی ايران در رياض و سرکنسولگری ايران در جده و مسئولين ستاد حج همه اطلاعات و اسناد مربوط به گم شدن اين فرد در خاک عربستان و چگونگی آن را در اختيار پليس و مقامات امنيتی و سازمان حج عربستان سعودی قرار داده‌اند و آنها نيز ضمن دريافت اسناد مربوطه به ورود آقای اميری به خاک عربستان و ناپديد شدن وی اذعان داشته‌اند.
قشقاوی افزود: برابر کنوانسيون‌های کنسولی مسئوليت تعيين سرنوشت اين فرد به عهده کشور سعودی است و اميد داريم اخبار آزادی و يا امکان دسترسی به وی سريعاً فراهم شود.
وی تاخير مقامات سعودی در ارائه پاسخ به موضوع ناپديد شدن شهرام اميری از سه ماه قبل تاکنون را سؤال برانگيز خواند و گفت: ما هنوز پاسخ روشنی از سوی مقامات عربستان دريافت نکرده‌ايم و اميدواريم مقامات سعودی با توجه به نگرانی همسر و خانواده ايشان و دلواپسی آنها، مساعی خود را افزايش داده و در اولين فرصت خبر مسرت‌آميز آزادی وی را اعلام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016