چهارشنبه 18 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخبر کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: دليل اصلی پس گرفتن نامه وزيران پيشنهادی نظر منفی مجلس بود، فارس‌

خبرگزاری فارس: مخبر کميسيون آموزش و تحقيقات گفت: علت اين‌که رئيس‌جمهوری نامه معرفی وزيران پيشنهادی را پس گرفت نظر منفی نمايندگان مجلس نسبت به وزيران پيشنهادی بود.

سيدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس«توانا» اظهار داشت: چنانچه رئيس‌جمهوری نامه وزيران پيشنهادی را پس نمی‌گرفت، نمايندگان مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه هفته آينده بايد در صحن علنی صلاحيت وزيران پيشنهادی از جمله وزير آموزش و پرورش را برسی می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسوی گفت: با پس گرفتن نامه توسط رئيس‌جمهور نمايندگان به تعطيلی دو هفته‌ای می‌روند و پس از دو هفته در صورت اين که رئيس‌جمهور بر معرفی وزير پيشنهادی فعلی اصرار داشته باشد، نمايند‌گان با مخالفت قاطع به صلاحيت وزير پيشنهادی فعلی رأی نمی‌دهند.
مخبر کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطرنشان کرد: علت ديگری که رئيس‌جمهور نامه معرفی دو وزير پيشنهادی آموزش و پرورش و نيرو را پس گرفت تداخل با ايام ليالی قدر بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016