چهارشنبه 25 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير جديد ارشاد: مطبوعات برای دريافت يارانه رتبه بندی شدند، مهر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از موضوع رتبه بندی مطبوعات در وزارتخانه متبوع خود خبر داد، گفت: از اين پس و براساس اين رتبه بندی يارانه ها به مطبوعات تخصيص پيدا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حاشيه جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفتگو می کرد، ادامه داد: از آنجايی که اين موضوع يکی از موضوعات مهم و حساس است در حال مشورت با مديران مطبوعات و خبرگزاری ها هستيم که اولين جلسه آن نيز هفته گذشته برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير فرهنگ و ارشاد همچنين از اولويت های فرهنگی در قانون برنامه پنجم خبر داد و گفت: در اين قانون رسانه ها اولويت خاصی پيدا کرده اند که اميدواريم پس از تصويب مجلس شورای اسلامی بتوانيم اين امر را اجرايی کنيم.

وی همچنين درخصوص معاون مطبوعاتی خود، گفت: تا کنون هيچ فردی قطعی نشده است.

حسينی درخصوص تشکيل جلسه هيئت نظارت در مطبوعات نيز گفت: اين جلسه از هفته آينده برگزار خواهد شد.

حسينی در خصوص عدم برگزاری جلسات اخير اين هيئت نظارت گفت: به دليل تحولاتی که در قوه قضائيه وجود داشت، اين جلسه برگزار نشد.

وی همچنين از معرفی ايوبی به عنوان رئيس موسسه اکو خبر داد و گفت: آقای ايوبی سوابق متعددی دارد که می تواند در اين پست به خوبی ايفای مسئوليت کند.

وی همچنين در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص معاونت سينمايی وزارتخانه متبوعش گفت: در جلسات متعددی با اهالی سينما نقطه نظرات آنان را دريافت کرده ام که در همين راستا امروز نيز افطاری ای در جمع هنرمندان خواهيم داشت و نقطه نظرات آنان را بار ديگر خواهم شنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016