یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیت الله خامنه ای هلال ماه را رویت کرد، بقیه مراجع نکردند!

شامگاه شنبه در حالی که آیت الله خامنه ای روز یکشنبه را عید فطر اعلام کرد، بقیه مراجع احتمال اعلام روز دوشنبه به عنوان عید فطر را مطرح کردند.

شنبه سایت آیت الله خامنه ای در تیتر کوتاهی نوشت: حلول ماه شوال از نظر رهبرانقلاب مسجل شد و فردا يكشنبه عيد فطراست. این سایت فیلم استهلال دفتر رهبری را هم برای مشاهده منتشر کرده که مستندی است ساخته شده در سال ۱۳۸۵ در ارتباط با نحوه مشاهده هلال ماه.

در مقابل بقیه مراجع تقلید از عدم رویت هلال ماه خبر داده اند.

آیت الله صافی گلپایگانی در سایتش نوشت که در پي تماس‌هاي مکرر تلفني و حجم بسيار زياد نامه‌هاي الکترونيکي وارده به سايت رسمي حضرت آيت الله العظمي صافي مدظله الشريف، بدينوسيله به اطلاع عزيزان و مؤمنان خداجوي مي‌رساند در صورتي که غروب شنبه 28/6/88 هلال ماه شوال، رؤيت و به محضر معظم له ثابت گردد، خبر مربوطه از طريق سايت رسمي مرجعيت به آدرس www.saafi.net اعلام مي‌گردد. این سایت چنین خبری را تا صبح یکشنبه منتشر نکرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی صانعی هم در صفحه نخست سایتش نوشت: با توجه به تماس های مکرر مومنین روزه دار با دفتر معظم له، به اطلاع می رساند تا کنون رویت هلال ماه شوال برای حضرت آیت الله العظمی صانعی (مدظله العالی) ثابت نشده است، و در صورت ثبوت رؤیت هلال ماه شوال از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

آیت الله بیات زنجانی هم نظر مشابهی اتخاذ کرده است: به اطلاع مومنین روزه دار می رسانیم رویت هلال ماه شوال تا این لحظه بر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی (مدظله) ثابت نشده است . بدیهی است در صورت دریافت اخباری پیرامون این موضوع، از همین مکان اطلاع رسانی خواهد شد.

آیت الله منتظری هم در توضیح کوتاهی یادآور شده که تا این لحظه حلول ماه شوال برای آیت الله العظمی منتظری ثابت نشده است، به محض ثبوت به اطلاع خواهد رسید.

موسوی اردبیلی هم در سایتش نوشت: عيد فطر هنوز نزد حضرت آية الله العظمى موسوى اردبيلى(مد ظله العالى) ثابت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016